بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
فوران نقدینگی در معاملات بازار سرمایه عاملی برای رشد قیمت‌ها شده و مجالی برای اصلاح طولانی مدت شاخص‌ها را نمی‌دهد.
کد خبر : ۲۱۴۳۶۹

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه در معاملات امروز خود بیش از ۱۳ هزار واحد بر رقم شاخص خود افزوده دید و هم اکنون در کانال ۵۴۵ هزار واحد به سر می‌برد. ارزش معاملات نیز از رقم ۶۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.

این که بازار‌های دیگر در خلسه به سر می‌برند و در حال حاضر بازاری بهتر از بازار سرمایه وجود ندارد، دلیل رشد این روز‌های بورس است. به عبارتی، نقدینگی جایی بهتر از بازار سرمایه در حال حاضر سراغ ندارد و تا زمانی که نقدینگی در بازار وجود داشته باشد، رشد بورس نیز ادامه‌دار خواهد بود.

نقدینگی حقوقی‌ها پشت باجه بانک‌ها

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «ونوین» و «وپاسار» را خریدار بودند و «ولساپا» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

نقدینگی حقوقی‌ها پشت باجه بانک‌ها

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «ومعادن» و «غگل» نشان دادند.

نقدینگی حقوقی‌ها پشت باجه بانک‌ها

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «خبهمن» است و نمادهای «شستان» و «وبصادر» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

نقدینگی حقوقی‌ها پشت باجه بانک‌ها

همچنین، تقاضای بالایی در نمادهای تازه عرضه شده «اخابر» شکل گرفته و پس از آن، سهام «شگویا» و «تملت» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

نقدینگی حقوقی‌ها پشت باجه بانک‌ها

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پای تابلوی معاملات؛

صف تقاضا به "خکرمان" رسید

کارشناس پولی و بانکی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سنگینی کفه زیان سپرده‌گذاران بانکی در سال۹۹

پای تابلوی معاملات؛

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

ارسال نظر