بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
تولید ۱۱۰هزار عدد محلول ضدعفونی‌کننده دست با کمترین قیمت بازار
کد خبر : ۲۱۴۷۱۰

 

 با آغاز روند تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست (اتانول ۸۰درصد) برای کاهش خطر ابتلای مصرف‌کنندگان به کویید-۱۹، تاکنون حدود ۱۱۰هزار عدد از این محصول در شرکت کارخانجات داروپخش تولید شده است.

مدیر فروش شرکت کارخانجات داروپخش، اعلام کرد:

با آغاز تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست که در بسته‌بندی ۶۰میلی‌لیتری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، تاکنون حدود ۴۵هزار عدد از این محصول به بازار عرضه شده است.

منصور مویدی با بیان اینکه "بارگیری و عرضه این محصول از آخرین روز کاری سال گذشته آغاز شد"، گفت: در اولین مرحله، ۱۲۰۰۰عدد از محصول از طریق پخش اکسیر وارد بازار شد و در هفته اول سال جدید هم، ۳۲۵۰۰عدد محصول دیگر توسط ناوگان شرکت توزیع داروپخش بارگیری و در اختیار مشتریان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۰هزار محلول ۶۰میلی‌لیتری در شرکت کارخانجات داروپخش تولید شده، گفت که روند تولید این محصول در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد تا بخشی از نیازهای مصرف‌کنندگان در شرایط کنونی به محصولات ضدعفونی‌کننده و بهداشتی را تامین کنیم.

مدیر فروش کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه فرمولاسیون محلول تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی است، تاکید کرد که قیمت عرضه این محصول نسبت به محصولات مشابه، پایین‌تر بوده و هر واحد ۶۰میلی‌لیتری به قیمت ۷۰۰۰تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر