بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

به بورس می‌آییم اما...

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: ورود به بازارسرمایه یکی از اهداف شرکت بوده که هنوز تاریخی برای آن مشخص نشده اما؛ نظر صاحبان سهام این شرکت در خصوص ورود به بورس اهمیت دارد.
کد خبر : ۲۱۷۴۴۰
 
ورود به بازار سرمایه وابسته به نظر صاحبان سهام
 
محمد علی دادور مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درباره ورود این شرکت به بازارسرمایه اظهارکرد: ورود به بازار سرمایه یکی از آیتم‌هایی است که صاحبان سهام می‌توانند در خصوص آن اظهار نظر داشته باشند، به طور کلی تهمیداتی دراین خصوص صورت گرفته، اما هنوز تاریخ مشخصی اعلام نشده است.  
 
دادور درخصوص طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام گفت: طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه ستاره خلیج فارس همواره در حال توسعه بوده و ظرفیت اسمی این پالایشگاه به ۳۶۰ هزار بشکه می‌رسد.
 
وی همچنین درباره برنامه‌های توسعه‌ای در این بخش و میزان افزایش احتمالی ظرفیت اشاره‌ای داشت و افزود: در صورت افزایش ظرفیت، توان دستیابی به ظرفیت ۴۵۰ هزار بشکه‌ای وجود داشته اما؛ طبق برنامه‌ها تا ۶ ماه نخست سال، تحقق ظرفیت ۴۸۰هزار بشکه‌ای در دستور کار قرار گرفته است. 

مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای در خصوص تولید هپتان، هگزان با خلوص بالا و آب اکسیژنه محصولات فرعی هستند که در سبد اصلی تولید این شرکت از اول پروژه نبوده و در برنامه کاری تولید نیز قرار گرفته است. 
 
دادور در ادامه درخصوص افزایش‌سرمایه این شرکت نیز اظهار کرد: برنامه‌ای برای افزایش سرمایه در دستور کار قرار ندارد.
 
ورود به بازار سرمایه وابسته به نظر صاحبان سهام

وی خاطر نشان کرد: این شرکت جز نخستین شرکت‌هایی بود که "سبد" را در بورس قرار داد و تنها به یک محموله خاص بسنده نکرد، سبد متشکل از نفتای سبک، نفتای سنگین بود که هر بار استقبال خوبی از آن صورت می‌گرفت.

دادور در پایان اظهار داشت: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس یکی از خوشنام‌ترین و قدرترین شرکت‌هایی است که در قیمت گذاری محصولات نفتی نقش بزرگی را با حمایت شرکت ملی پالایش ایفا کرده است. امیدواریم که بتوانیم نقش خود را در بازار سرمایه به خوبی ایفا کنیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیش‌بینی‌های بورس‌نیوز محقق شد؛

قطار زیان‌سازی پالایشگاه‌ها به راه افتاد

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

مسیری مثبت با اصلاح‌های کوتاه

کارشناس پولی و بانکی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

افزایش سرمایه بانک‌ها، به شرط چاقو!

ارسال نظر