بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
ابرآروان اعلام کرده است که به علت بیماری کرونا و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی مسابقه‌ی ابربازی که برای تولید محصولات حوزه‌ی ابری است، به‌جای برگزاری حضوری، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۷۶۷۴
 
مسابقه آنلاین ابربازی به علت کرونا 
 
به گزارش بورس نیوز، در رویداد ابرآروان، بیش از ۹۹۹ متخصص با گروه‌بندی در قالب بیش از ۹۹ تیم، زیر یک سقف، به مدت هفت روز، با هدایت برترین مشاوران اکوسیستم استارت‌اپ ایران، برای تولید برترین نرم‌افزار‌های ابری، کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. در این ۷ روز تمامی تیم‌ها با در اختیار داشتن زیرساخت ابری آروان و هم‌چنین بهره‌مندی از ورک‌شاپ‌ها و راهنمایی‌های مشاوران، فرصت دارند تا بر مبنای MVP خواسته شده، محصول نرم‌افزاری خود را تولید کنند.

بنابر اظهارات معمار اکوسیستم ابری آروان روند برگزاری این مسابقه‌ی آنلاین به شرح زیر است:
 
  • ارزیابی ثبت نام‌کنندگان با شرکت در چالش آنلاین؛ متخصصان کسب‌وکاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت و متخصصان فنی، در تاریخ ۲۶ اردیبهشت در قالب یک چالش آنلاین ارزیابی خواهند شد.
  • تیم‌سازی و انتخاب ایده؛ با توجه به نتیجه‌ی چالش، متخصصان برگزیده از تاریخ ۶ تا ۱۳ خرداد وارد پلتفرم آنلاین تیم‌سازی خواهند شد و با انتخاب ایده‌ی مورد علاقه‌شان اعضای تیم‌شان را انتخاب خواهند کرد.
  • تولید MVP؛ تیم‌های تشکیل شده، به‌مدت سه ماه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۲۰ شهریور فرصت دارند با در اختیار داشتن منابع زیرساختی از ابر آروان و پادیوم، در کنار آموزش‌ها و راهنمایی مشاوران، روی ایده‌ی مورد نظرشان کار کنند. در پایان این بخش، خروجی ایده‌ی هر تیم، با توجه به ویژگی‌های MVP هر محصول ارایه خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر