بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد؛

اصلاحی کوتاه و عبور با قدرت از مرز یک میلیونی‌

نمی‌توان برای نوسان مثبت بازه زمانی را تخمین زد، اما سیر نزولی که بازارسرمایه مشاهده می‌کند چندان طولانی نبوده و شاخص پس از اصلاحی کوتاه مدت، با قدرت قله یک میلیون را رد می‌کند.
کد خبر : ۲۱۷۷۵۶

اصلاحی کوتاه و عبور با قدرت از مرز یک میلیونی‌

بهزاد احمدی‌نسب کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص روند نوسانی معاملات بازار طی دو روز گذشته اظهارکرد: هیجانی که امروز بازارسرمایه تجربه می‌کند نشات گرفته از عدد شاخص‌کل بوده و این دوران گذرا است اما؛ طی ۲ ماه اخیر که روند معاملات معمولا مثبت ۵ بوده، کمی سهامداران را بدعادت کرده و روند معاملاتی منفی را نمی‌توانند تحمل کنند و در مواقع رشد منفی شاخص، اقدام به خروج می‌زنند که این عکس‌العمل صحیح نیست.

وی با اشاره به روند معاملات و امکان رشد مجدد شاخص‌کل، تصریح کرد: نمی‌توان برای نوسان مثبت بازه زمانی را تخمین زد، اما سیر نزولی که بازارسرمایه مشاهده می‌کند چندان طولانی نبوده و شاخص پس از اصلاحی کوتاه مدت، با قدرت قله یک میلیون را رد می‌کند.

وی ادامه داد: سهامداران باید برای حضور در بازارسرمایه صبوری بیشتری را داشته باشند و به سمت سهم‌هایی که رشد قیمت آن توجیهی با بنیاد شرکت ندارد گام برندارند.

این کارشناس بازارسرمایه تاکید کرد: در مجموع، روند بازارسرمایه در مسیری صحیح قرار گرفته و با توجه به اهمیتی که رئیس‌جمهور و دولت برای آن پیش‌بینی کرده‌اند، دولت نیز نیاز به این بازار داشته و بازار به روز‌های مثبت خود بازخواهد گشت.

احمدی‌نسب افزود: بازارسرمایه تنها راه مهار نقدینگی بوده چراکه تنها این بازار بوده که مولد تولید است ضمن آنکه در دیگر بازار‌های موازی نیز خبر خاصی مشاهده نمی‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تازه کارا دارن خراب میکنن ، حقوقی ها هم دارن سهمارو از چنگشون راحت در میارن ، صبر ندارن
m.abd
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
شما با چه جسارتی یه همچین تیتری میزنید واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
پراید 100 میلیونی حباب نداره اما شاخص 800 هزاری حباب داره ... مطمئن باش شاخص سال بعد اینموقع بالای 2میلیون خواهدبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
امروز رهبری از جهش تولید و بورس راضی نبودن واز مقامات خواستن جهشی تر عمل کنن و سرعتی تر پس جهش بورس باید جهشی تر شود و سریع تر و حباب گویان هم سکوت کنن لطفا
رضا
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
چه بگم عزیز برادر.جناب مدیر بورس نیوز دادما به مسولین برسان سه ماه تعلیق اقساط وام ها به رغم اینکه دربند11دقیقا بروزرسانی شده بانک صنعت ومعدن وتجارت گوشش به این چیزا بدهکارنبست وعمل نمی کنه وتواین رکود بازار ازحسابم پول برداشت کرده واگه نپردازیم جربمه روجریمه هس.امدادومددی توراخدا بدهکاریم
امین
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
با سلام نظر رهبری جهش تولید بود بعد جهش بورس نه اینکه جهش بورس بعد جهش تولید اقایان وتجارت وامسالهم چه چیز تولید کرده روزی 1800000000000 هزار و هشستصد میلیاردتومان جهش می کند آدم به یاد پدیده شادیزآ زمان می افت که هر روز با تبلیغ صدا وسیما کلی بالا میرفت
ناشناس
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
اخه مثل این میمونه من شما بگم اقا امین برو یه کارگاه بگیر و لوازم هم بگیر دوتا کارکر هم بیار فلان چیز و تولید کنیم اولین چیزی که اقا امین به من میگی پولشو از کجا بیاریم پس اول نقدینگی یعنی جهش بورس و نقدینگی که نباشه کدوم جهش تولید برادر من