بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
با وجود مشکل در دانلود درگاه یکپارچه:

"دانا" را از ناکجاآباد دانلود کنید!

درگاه الکترونیکی "دارا" جهت ارائه خدمات به سهامداران حقیقی و حقوقی آماده سازی شده، اما دانلود برنامه درگاه یکپارچه از مسیری که برای کاربران تعبیه شده، با مشکلات عدیده روبروست.
کد خبر : ۲۱۸۲۷۳

 

از ناکجاآباد دانلود کنید!

به گزارش بورس نیوز، درحالی که این‌روزها انتقادهایی به کارگزاری‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند آساتریدر کارگزاری آگاه و ایزی‌تریدر کارگزاری مفید درخصوص اشکالات آن وارد شده، نمی‌توان انتقادها را به درگاه‌هایی همچون "دارا"، متعلق به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه را نادیده گرفت زیرا "صدای سهامدار" با انتقاد از رویه بارگیری آن بنابر آنچه که در سایت همین شرکت اعلام شده، انتقادهایی را مطرح کرده است.

درگاه الکترونیکی سهامداران با عنوان "دارا" برای سهامداران از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه فراهم شده اما؛ با وجود آنکه نسخه تحت‌وب آن فعال بوده اما اپلیکیشن‌های مربوط به این درگاه، از دسترس خارج هستند.

 درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه ( ddn) با هدف ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه به سهامداران، ناشران و نهاد‌های نظارتی از طریق اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) و همچنین نسخه تحت وب بدون نیاز به مراجعه حضوری به ذینفعان سجامی شده در راستای حفظ شفافیت و اطلاع رسانی صحیح فعالیت می‌کند.

بر پایه این گزارش، زمانی که برای دریافت اپلیکیشن این درگاه در سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه وارد می‌شویم باید به قسمت دانلود دریافت نسخه اندروید مراجعه کنیم.

در جهت دسترسی آسانتر راه‌های دانلود نرم افزار موبایلی این سامانه نیز در سایت مذکور قرار گرفته اما؛ نکته اینجاست: در سایت کافه بازار (بزرگترین مرجع دانلود نرم افزار‌های سیستم عامل اندروید) با کلیک بر گزینه دریافت با این پیام مواجه می شوید:

 از سوی دیگر با دانلود کردن فایل APK برنامه در سیستم عامل اندروید نیز متاسفانه قادر به نصب برنامه نبوده و با این پیام مواجه می‌شوید.

از ناکجاآباد دانلود کنید!

به نظر می رسد در روزهایی که شاهد هجوم نقدینگی به بازارسرمایه هستیم، برخی از مشکلات در تاروپود بازارسرمایه نمایان شده چراکه بی‌تابی سهامداران برای احراز هویت آنلاین از یک سو و مشکلات آنلاین شدن، هسته معاملات و OMSها نیز از سویی دیگر بر اعصاب سهامداران چنگ می‌زند.

حال مشکلات اپلیکیشنی نیز به این چالش‌ها اضافه شده و شاید باید برای بسترسازی نرم‌افزاری و تقویت این اپلیکیشن‌ها، راهکارهای جدیدی به بازار ارائه شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
متاسفانه در تجارت الکترونیک خیلی عقب هستیم.... سامانه های الکترونیک بورس و کارگزاریها مختل هست...همین امروز من سفارش خرید صندوق طلای لوتوس را دادم..ولی سیستم کارگزاری سفارش را رد می کرد و می نوشت مانده کافی نیست!... در حالیکه مانده چند برابر مبلغی بود که من ارسال درخواست می کردم.