بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸

مدیرعامل "کاوه" خبر داد:

«تولید شمش فولاد در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ۲ برابر می‌شود»
کد خبر : ۲۱۸۵۵۲


علی دهاقین گفت: فاز دوم فولادسازی مجتمع فولاد کاوه جنوب تا پایان اردیبهشت ماه راه اندازی خواهد شد وی افزود: با راه اندازی این خط، ظرفیت اسمی تولید شمش فولاد از ۱.۲ میلیون تن به ۲.۴ میلیون در سال خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
کاهش ۵ درصدی سودآوری
کاهش محسوس حاشیه سود عملیاتی این فولادساز؛
کاهش ۵ درصدی سودآوری "کاوه" در فصل بهار
رشد خیره‌کننده نرخ فروش شمش
نرخ شمش صادراتی شرکت به بیش از ۷۷ میلیون ریال رسید؛
رشد خیره‌کننده نرخ فروش شمش "کاوه"
ارسال نظر
captcha