بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
در عصری که ارتباطات، نقش کلیدی در زندگی فردی و اجتماعی انسان معاصر ایفا می‌کند و رسانه‌ها، تامین کننده آگاهی و انتقال دهنده شفافیت به جامعه هستند؛ توسعه سرمایه اجتماعی از طریق این رسانه‌ها امری ضروری و انکار ناپذیر است.
کد خبر : ۲۱۸۶۳۱

به گزارش بورس نیوز،در این میان روابط عمومی‌ها مهم‌ترین تامین کننده اطلاعات برای رسانه‌ها و بازتاب دهنده دیدگاه ذی‌نفعان به مدیران و تزریق کننده امید و آرامش به محیط کار و زندگی کارکنان هستند.
روابط عمومی‌ها امروز از جایگاهی برخوردارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان عامل مهم در موفقیت مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی نام برد و نقطه اتصال میان کارکنان و مدیران و انتقال دهنده دستاورد‌های آنان به جامعه هستند.
روابط عمومی گرچه یک شغل سازمانی است، اما اگر با سرعت و دقت در انتقال پیام، مهارت ارتباط جمعی، فهم صحیح از رسانه، مخاطب شناسی و هنر آمیخته نشود، نمی‌تواند به جایگاه ذاتی خود برسد از همین رو، زمان و مکان نمی‌شناسد.
روابط عمومی با ویژگی‌های فوق می‌تواند، هم به ابهامات پاسخ دهد و هم انتقال دهنده دستاورد‌ها باشد و برای ایجاد روحیه همبستگی در بین کارکنان تلاش حداکثری کند و فضای روانی محل کار را سرشار از امید، آرامش و معنویت نماید.
۲۷ اردیبهشت‌ماه، پاسداشت کسانی است که عاشقانه و مسئولانه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تلاش می‌کنند تا ایران‌مان سربلندتر و کام مردم غیورمان شیرین‌تر و سختی‌ها آسان‌تر شود، اضطراب و دلهره ناشی از شایعه و اطلاعات غلط تبدیل به آرامش و اطمینان شده و مشکلات با اطلاع‌رسانی به موقع و صادقانه برطرف شود؛ این روز بر همه این عزیزان مبارک باد!
جعفر ربیعی
مدیر عامل و نائب رییس هیات مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

اشتراک گذاری :
ارسال نظر