بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
افزایشی ۱۳درصدی نرخ‌های فروش در حساب این پالایشگاه نشست؛

عرضه‌های سنگین "شبندر"

بر خلاف انتظارات و در ادامه افزایش قیمت‌های جهانی نفت و نرخ دلار نیمایی در دو هفته اخیر که می‌بایست شاهد رشد نرخ‌های فروش لوب کات تولیدی این شرکت در بورس کالا بودیم.
کد خبر : ۲۱۹۲۰۵

عرضه‌های سنگین

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر خلاف پالایشگاه اصفهان که در هفته گذشته با عرضه‌ای تنها ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم نتوانست درآمد‌های بالایی را از بورس کالا نصیب خود نماید، پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته با عرضه و معامله بیش از ۵۶.۰۰۰ تن وکیوم باتوم و همچنین ۱۵.۰۰۰ تن انواع لوب کات سبک و سنگین موفق به ثبت عملکردی مطلوب در بورس کالا شد.

جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباسعرضه‌های سنگین

در این راستا در هفته گذشته شاهد عرضه ۵۶.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای بیش از ۸۵.۵۰۰ تنی مشتریان و معامله تمام ۵۶.۰۰۰ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۶ اردیبهشت ماه افزایشی بیش از ۱۳ درصدی نرخ‌های فروش را به ثبت رساند.

در ادامه، نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

عرضه‌های سنگین عرضه‌های سنگین

بر خلاف انتظارات و در ادامه افزایش قیمت‌های جهانی نفت و نرخ دلار نیمایی در دو هفته اخیر که می‌بایست شاهد رشد نرخ‌های فروش لوب کات تولیدی این شرکت در بورس کالا بودیم، ۱۵.۰۰۰ تن لوب کات تولیدی این شرکت در هفته گذشته با ثبت قیمت ۲۰.۴۶۳.۰۰۰ ریالی به ازای هر تن، هیچ رشدی را در مقایسه با معاملات سوم و شانزدهم اردیبهشت ماه این شرکت نشان نداد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر