بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
شیشه‌ساز معروف افت‌ نرخ‌ها را پشت‌سر گذاشت؛

داستان تکراری "کهمدا" و افزایش نرخ‌ها

شرکت شیشه همدان در ۱۱ ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به پایان خردادماه سال جاری، موفق به فروش ۶۸.۳۳۵ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده است.
کد خبر : ۲۱۹۵۶۵

داستان تکراری

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از اعلام سود نه چندان جذاب ۷۱۷ ریالی شرکت شیشه همدان در عملکرد ۹ ماهه و افت هر روزه قیمت سهام این شرکت در روز‌های اخیر، عملکرد اردیبهشت‌ماه این شرکت حاکی از رشد نرخ‌ها و البته ادامه کاهش مقادیر فروش است.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در اردیبهشت ماه با ثبت فروشی ۲۷۳.۱۱۴ میلیون ریالی خود، افزایشی در حدود ۳۰میلیارد ریالی را در مقایسه با فروردین ماه خود به ثبت رسانده که عمدتا مربوط به کاهش مقادیر فروش است.

داستان تکراری

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۱۱ ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۳۱/۰۳/۱۳۹۹ موفق به فروش ۶۸.۳۳۵ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۲.۴۱۲ میلیارد ریالی شده است.

همانگونه که درجدول ذیل مشاهده می‌گردد، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ۱۱ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیر پذیر از افزایش نرخ‌های فروش بوده و مقادیر فروش این شرکت تغییر محسوسی نداشته است.

داستان تکراری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر