بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

وزیر ارتباطات: در برنامه شبکه ملی ارتباطات وظایف تفکیک شده است. بخشی از وظایف برعهده دولت است و بخشی را دولت به بخش خصوصی سپرده که سرمایه گذاری ۲۲۸۰ میلیارد تومان را دارد. عمده این سرمایه گذاری را بخش خصوصی انجام داده است. ۱۱۰۰ میلیارد تومان ایرانسل و ۸۵۰ میلیارد تومان آسیاتک سرمایه گذاری کرده است. بازگشت سرمایه ۲.۵ سال دیده شده است. سرمایه گذاری در این حوزه زودبازده است.

کد خبر : ۲۱۹۶۷۶
نویسنده :
مینا علیزاده
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
خبری تازه از یک اپراتور تلفن همراه؛
موج ایرانسل روی خطوط فرابورس
خبری تازه از یک اپراتور تلفن همراه؛
موج ایرانسل روی خطوط فرابورس
ارسال نظر
captcha