بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
نگاهی به آخرین وضعیت و عملکرد صندوق قابل معامله بادرآمد ثابت تصمیم

کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته

این صندوق شامل ۲۷.۸ درصد اوراق بدهی، ۵۰ درصد سپرده‌های بانکی، ۲۱.۸ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و همچنین ۰.۴ درصد نیز سایر دارایی‌ها بوده است.
کد خبر : ۲۲۱۰۸۸
کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته
نوع صندوق: درآمد ثابت
مدیر صندوق: سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان
 
ارقام به میلیون ریال
کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته


همان گونه که در جدول بالا نیز مشاهده می‌گردد، این صندوق در هفته گذشته با جذب و یا خروج منابع سرمایه گذاری مواجه نبوده است و با احتساب بازدهی ۲.۵۹ درصدی هفته گذشته ارزش خالص دارایی‌های این صندوق به ۵ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال رسیده است.

کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته
میزان بازدهی کسب شده صندوق در بازه‌های زمانی مختلف و تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه سال جاری به شرح جدول زیر است. بازدهی‌های هفتگی و ماهیانه این صندوق نسبت به سایر صندوق‌های مشابه وضعیت بهتری دارد. با این حال و با توجه به شروع فعالیت صندوق از پایان مهر ماه سال جاری، بازدهی سالیانه ارائه نشده است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۲۷.۸ درصد اوراق بدهی، ۵۰ درصد سپرده‌های بانکی، ۲۱.۸ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و همچنین ۰.۴ درصد نیز سایر دارایی‌ها بوده است.
از جمله سهام تحت سرمایه گذاری این صندوق می‌توان به ۱۰ میلیون سهام پتروشیمی غدیر و معادل ۷ درصد از کل ارزش دارایی‌های صندوق، ۵.۱۶۵.۰۰۰ سهم شرکت شیشه همدان و معادل ۴ درصد از کل ارزش خالص دارایی‌های صندوق و همچنین ۴۷۵.۰۰۰ سهام شرکت جنرال مکانیک که معادل ۲.۷ درصد از کل ارزش خالص دارایی‌های صندوق است، اشاره کرد.
سپرده‌های بانکی نیز عمدتا در سه بانک آینده، پارسیان و ملل سرمایه گذاری شده است. نرخ این سپرده‌ها به میزان ۲۰ درصد ذکر شده است.
در بخش اوراق بدهی نیز اوراق مشارکت شهردای مشهد، سلف نفت خام داخلی و اوراق منفعت دولت با شرایط خاص بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی ابلاغ قرارداد پروژه به شرکت جنرال مکانیک؛

"رنیک" پروژه سد میمه را به اتمام می‌رساند

گزارش‌های ۶ماهه این شیشه‌فروش آمد؛

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش "کهمدا"

رئیس هیات مدیره سبدگردان هدف مطرح کرد: 

تضادی بزرگ در نهادهای مالی...

ارسال نظر