بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
عضو سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران مطرح کرد:

کشور در جهش دوم و سوم صنعت "پتروشیمی "

مزیت‌های صنعت پتروشیمی، کشور را در جهش دوم و سوم این صنعت قرار داده که تا چند سال آینده ظرفیت تولید پتروشیمی و صادرات محصولات را به طور محسوسی افزایش خواهد داد.
کد خبر : ۲۲۲۰۰۹

 

کشور در جهش دوم و سوم صنعت

به گزارش بورس نیوز، عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای اظهار کرد: شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی با این طرح‌ها به ایجاد تقاضا پرداخته تا بر مبنای درخواست آنها، محصولاتی متناسب با استاندارد‌های روز توسط تامین کنندگان و سازندگان تجهیزات ساخته شود.


احسان ثقفی به سال جهش تولید اشاره و عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته، سازندگان ایرانی قابلیت تامین تجهیزات، قطعه‌ها و نیاز‌های مختلف طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی را متناسب با استاندارد‌های روزداشته و در شرایط تحریم با بهره مندی از توان دانشی و طراحی، مهندسی و ساخت ایرانی قادر به تولید تجهیزات بوده تا در اختیار کارفرما قرار گیرد.


این عضو سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران ضمن بیان اینکه تحقق جهش تولید نیازمند تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی است افزود:مزیت‌های صنعت پتروشیمی، کشور را در جهش دوم و سوم این صنعت قرار داده که تا چند سال آینده ظرفیت تولید پتروشیمی و صادرات محصولات را به طور محسوسی افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتظارات تورمی، عاملی برای تبدیل دارایی‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد؛

خیانت به اقتصاد کشور با یک مقایسه معیوب!

ارسال نظر