بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

لامپ نیم‌سوز بورسی

ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به آقایانی که شعار رکود مسکن می‌دهند و خودشان اینکاره بازار هستند و فیلتری که بر تن همه چیز می‌نشیند، جز اقتصاد...
کد خبر : ۲۲۲۰۲۵

لامپ نیم‌سوز بورسی

به گزارش بورس‌نیوز، لامپ‌فروش بورسی ما این روز‌ها آمار‌هایی از خود ارائه داده که نه تنها برق سهامداران را از فیوز پرانده بلکه این قطعی برق به کنتور ناظران نیز آسیب رسانده است؛ سهامداران این شرکت لامپ فروش این روز‌ها بیم مشکلات ارزی باعث شده که این سهم آن‌ها نیم‌سوز شود چراکه در کنار محدودیت‌های ناشی از تخصیص ارز در سال جاری برای این شرکت که بیش از ۹۰ درصد از مواد اولیه خود را از خارج تامین می‌کند، نه تنها از مهمترین چالش‌های این شرکت در سال جاری بوده بلکه ممکن است کشش بازار و بخش عمده‌ای از سودآوری شرکت را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است.

چراغی که به خانه دیگران رواست
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که بسیاری از مسئولینی که این‌روز‌ها سخن از اجاره‌بها منزل مسکونی هر روز از تریبون‌های مختلف به‌میان می‌آورند و توئیت‌های جذابی نیز روابنه فضای مجازی می‌کنند، خودشان اجاره ملک را انجام داده و این‌روز‌ها در ملکی زندگی می‌کند که از آن خود نیست؛ گویا شعاری که قبل از قدرت در بوق و کرنا زده می‌شود، شفافیت است اما؛ پس از مسئولیت، سکوت کامل!

درست فیلتر کنیم
کاش اقتصاد و گرانی هم اندازه ایسنتاگرام برای اهالی بهارستان اولویت داشت، هر آنچه که انتظار بالایی از مجلس جدید وجود هر روز مطالبی از این خانه به بیرون می‌آید که اصلا ربطی به سفره مردم ندارد؛ دوستان عزیز، لازم به ذکر است که اگر این اپلیکیشن هم فیلتر شود با توجه به فیلتر تلگرام، همه از فیلترشکن استفاده می‌کنند و شما الکی وقت مجلس را برای تصحیح اقتصاد کشور، فیلتر کرده‌اید.

معاونی که شاید مانند هواپیما سقوط کند
از طرف دیگر سخنگوی راه‌پله‌ها در خبری دیگر آورده که فلان معاون جنب پارک‌وآتش که گویا احکام متعدد قضایی و حتی حکمی نیز برایش صادر شده، در پرونده سقوطی نیز مقصر شناخته شده اما؛ مگر می‌شود معاونتی که حکم دارد را پایین کشید، شاید آقای مدیر نیز مانند پرواز یاسوج، سقوط کند.

رقم اونس
سرمایه‌گذاری روی اونس طلا درحالی جذاب‌تر شده که کره‌شمالی‌ها تهدید‌ها و رژ‌ه‌ای را علیه دوست جنوبی خود و آمریکا برقرار کرده و گویا انتظارات بازار باعث شده که اصلاح کوتاه مدت قیمتی برای انس طلا نیز ایجاد شود در غیر اینصورت تداوم آرام صعود اونس را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر