بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط؛

مثلث کمترین بازدهی صندوق‌ها را بشناسید

کمترین بازدهی هفتگی نیز مربوط به صندوق‌های ثروت آفرین، مشترک کوثر و توسعه پست بانک به ترتیب با ۴.۳۷، ۴.۴۲ و ۵.۶۵ درصد بوده است.
کد خبر : ۲۲۲۲۲۰

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط (هفته منتهی به ۳ تیر ۱۳۹۹)

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط پرداخته شده که اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده و میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط (هفته منتهی به ۳ تیر ۱۳۹۹)

 ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط در پایان هفته منتهی به ۳ تیر ماه سال جاری به ۳۰ هزار و ۹۷۸ میلیارد ریال رسیده که افزایش ۱.۱۴۳ میلیارد ریالی را نسبت به هفته قبل از آن نشان می‌دهد.

 بیشترین بازدهی هفتگی مربوط به صندوق‌های آرمان سپهر آشنا، سپهر اندیشه نوین و نواندیشان به ترتیب با ۱۳.۸، ۱۲.۷ و ۱۰.۲ درصد بوده است. کمترین بازدهی هفتگی نیز مربوط به صندوق‌های ثروت آفرین، مشترک کوثر و توسعه پست بانک به ترتیب با ۴.۳۷، ۴.۴۲ و ۵.۶۵ درصد بوده است.

 همچنین بیشترین بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط مربوط به صندوق‌های نواندیشان، آرمان سپهر آشنا و ارمغان یکم ملل به ترتیب با ۳۵۴، ۲۳۰ و ۲۳۰ درصد بازدهی است.

در هفته گذشته بیشترین جذب منابع مربوط به صندوق‌های تجربه ایرانیان، مشترک سپهر آتی و گوهر نفیس تمدن به ترتیب با ۹۲۹، ۴۶ و ۴۵ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی ۵.۵۴ درصدی در هفته گذشته کسب شد؛

"بنیادی‌ها" در تیرراس صندوق سپهر اندیشه نوین

زیان انباشته بیش از ۹۹۶ میلیارد تومانی، چالش اصلی این بانک شد؛

ادامه ثبت مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری "وپست"

ارسال نظر