بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
فروش ۳ماهه نخست به بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد نزدیک به ۲برابری فروش ایران خودرو

جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست امسال به ۴۵ هزار و ۹۸ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد در حدود ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۲۵۲۷

فروش سه ماهه نخست به بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت ایران خودرو در خرداد ماه و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۷ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریالی شده و این میزان فروش با توجه به افزایش محسوس مقادیر فروش شرکت نسبت به اردیبهشت ماه در حدود ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فروش سه ماهه نخست به بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید

به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست امسال به ۴۵ هزار و ۹۸ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد در حدود ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است، مقادیر فروش تجمیعی شرکت در سه ماهه نخست امسال به بیش از ۷۶ هزار و ۳۷۰ دستگاه خودرو رسیده و این میزان فروش در سه ماهه نخست سال ۹۸ معادل ۵۱ هزار و ۸۶۵ دستگاه بوده است.

نرخ فروش محصولات شرکت در ماه گذشته با نوسان همراه بوده و در حالی که نرخ محصول دنا با ۵.۵ درصد افزایش به ۸۲۱ میلیون ریال رسیده، نرخ فروش محصولات گروه پژو و سمند با کاهش قیمت همراه بوده اند. نرخ محصولات گروه سمند بیش از ۲۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و دلیل این موضوع می‌تواند ایفای تعهدات گذشته این خودروساز که با نرخ‌های سال گذشته می‌بایست اعمال شود، باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
خدا وکیلی فکر کردیم مردم کصخلا نه خدا وکیلی یک باره این تیتر کصشرو نگاه کن