مجمع "اخابر" ۲۵ تومان سود داد
شرکت کارخانجات مخابرات ایران مجمع عمومی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ برگزار کرد.

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران برگزار شد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ درمحل بزرگراه شهید همت ابتدای بلوار سردار جنگل نبش خ فرزانه شرقی ساختمان شهید زنده یاد دکتر غفاریان برگزار و درخصوص استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورتهای مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره تصمیم گیری شد.
در این مجمع ۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
در مجمع عمومی شرکت مخابرات رقم خورد:
افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در دوره ۶ ماهه؛
سود انباشته "اخابر" بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال اعلام شد
ناظر بازار اعلام کرد:
بازگشایی نماد معاملاتی «اخابر» در مجمع عمومی شرکت مخابرات رقم خورد:
افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در دوره ۶ ماهه؛
سود انباشته "اخابر" بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال اعلام شد
ناظر بازار اعلام کرد:
بازگشایی نماد معاملاتی «اخابر» ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه