بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
فردا با حضور مدیران نظام بانکی برگزار می‌شود؛

میزگرد آنلاین بررسی وضعیت حال و آینده نظام بانکی و شبکه پرداخت

رادیو اینترنتی عصر پرداخت در هفدهمین میزگرد زنده خود که در اپلیکیشن CASTBOX در کانال این رسانه با نام ASREPARDAKHT در ویژه برنامه هات کست برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۳۱۵۲
بررسی وضعیت حال و آینده نظام بانکی و شبکه پرداخت
 
رادیو اینترنتی عصر پرداخت در هفدهمین میزگرد زنده خود که در اپلیکیشن CASTBOX در کانال این رسانه با نام ASREPARDAKHT در ویژه برنامه هات کست برگزار خواهد شد. با حضور مدیرعامل بانک پارسیان، مدیرعامل شرکت شاپرک، قائم مقام مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین و مدیرعامل شرکت ایران کیش به موضوعات مهم این روز‌های نظام بانکی و شبکه پرداخت کشور می‌پردازد.

براساس این گزارش، در این برنامه که با حضور آقایان کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، سید کاظم دهقان مدیرعامل شرکت شاپرک، مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین و پیمان منعم طبری مدیرعامل شرکت ایران کیش برگزار می‌شود تلاش خواهد شد، مهمترین چالش‌های پیش روی وضعیت حال و آینده نظام بانکی و شبکه پرداخت مورد ارزیابی و موشکافی قرار گیرد.

در این میزگرد آنلاین موضوعات مهمی همچون، موانع توسعه بانکداری الکترونیکی، اقتصاد داده محور، پیش نویس کیف پول الکترونیکی، نظام پرداخت کارمزد، صفر تا صد هاب فناوران مالی، کشف تقلب، جلوگیری از تراکنش شبکه‌های قمار و بسیاری دیگر از موضوعات مهم این حوزه پرداخته خواهد شد. این برنامه فردا جمعه ۲۰ تیرماه با حمایت هلدینگ بهسازان فردا راس ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد، ما از شما دعوت می‌کنیم برای تبادل نظر در این برنامه که به صورت دو سویه برگزار می‌شود ما را همراهی کنید.

گفتنی است به منظور پیوستن به رادیو اینترنتی عصر پرداخت می‌توانید از طریق این لینک https://bit.ly/۳۶cNrZP اقدام کنید.
لازم به توضیح است، از طریق لینک برنامه زنده (https://castbox.fm/vlva/۱۷۸۶۵۹۷۲) که فقط فردا راس ساعت ۱۱ فعال است، می‌توانید شنونده این برنامه باشید. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن کست باکس که منبع بزرگی از محتوای فارسی در قالب پادکست در آن موجود است با عضو شدن در کانال عصر پرداخت به محض شروع برنامه نوتفیکیشن برنامه را دریافت و وارد اتاق میزگرد شوید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر