بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
در هر کسب و کاری که باشید، بدون شک نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی خواهید داشت. انتشار هر گونه رپورتاژ آگهی می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود. شناساندن برند، بهبو سئو سایت، ایجاد ارتباط بهتر با افراد مختلف و از همه مهم‌تر بیشتر کردن فروش محصول. اگر چه رپورتاژ آگهی را فقط در زمره اهداف بازاریابی قرار می‌دهند، اما به جرأت می‌توان گفت که هدف از انتشار رپورتاژ آگهی نمی‌تواند به یک موضوع ختم شود و به قول معروف می‌توان با ثبت یک رپورتاژ چندین هدف را نشانه رفت.
کد خبر : ۲۲۳۵۰۱

به گزارش بورس نیوز،با همه این توصیفات، چگونگی انتخاب متن رپورتاژ و سایت‌هایی که باید در آن رپورتاژ را منتشر کرد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. آیا شما به چنین مواردی توجه کرده اید؟ آیا سایت یا سایت‌هایی را می‌شناسید که بدون هیچ دغدغه‌ای شما را برای درج رپورتاژ آگهی به وب‌سایت‌های قدرتمند متصل کند؟ ما می‌خواهیم در این مقاله در خصوص متخصصان تریبون با شما سخن بگوییم!
رپورتاژ آگهی و افزایش اعتماد مشتریان
یک رپورتاژ آگهی می‌تواند از چندین جنبه، مورد توجه مدیران وب‌سایت‌ها قرار بگیرد. شاید اولین مورد را بتوان به افزایش اعتماد مشتریان اختصاص داد. انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های معتبر به خوبی می‌تواند این اعتماد را به مشتریان القا کند. شاید بگویید که چگونه می‌توانید با سایت‌های معتبر برای درج آگهی در تماس باشید. این کار به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود؛ آن هم زمانی که شما تصمیم بگیرید تا با متخصصان سایت تریبون در ارتباط باشید. پلتفرم تریبون با دارا بودن ده‌ها متخصص در امر ایجاد ارتباط با وبسایت‌های معتبر، شما را برای درج رپورتاژ آگهی آماده خواهد کرد. شاید اگر خودتان به طور مستقیم تصمیم به ارتباط با سایت‌های بزرگ و معتبر بگیرید، نتیجه‌ای برای‌تان نداشته باشد، اما با وجود افراد متخصص در تریبون و آشنا به این امور براحتی این امر میسر خواهد شد.
کاهش هزینه‌ها
برای دیده شدن وب‌سایت‌تان باید هزینه کنید. رپورتاژ آگهی یکی از روش‌هایی است که با کمترین هزینه می‌توانید شانس دیده شدن‌تان را چند برابر کرده و چه بسا خیلی زود از بازدهی بالا نیز برخوردار شوید. در این مورد توصیه اکید ما این است که از مزیت تریبون استفاده کنید. با توجه به اینکه پلتفرم تریبون با حدود ۴۵۰ رسانه معتبر همکاری می‌کند، به راحتی می‌تواند با هزینه‌های کمتر رپورتاژ آگهی وب‌سایت‌تان را در این‌گونه سایت‌ها درج کند. در نظر داشته باشید که بعد از ثبت رپورتاژ آگهی‌تان در این وب سایت‌ها اثرات شگفت انگیزی خواهید گرفت. برای دریافت رپورتاژ آگهی رایگان از تریبون کلیک کنید.
تبلیغات دائمی با ثبت رپورتاژ آگهی
همانطور که می‌دانید یکی از بهترین خصوصیات درج رپورتاژ آگهی در سایت‌ها ماندگاری آن‌ها خواهد بود. اگر چه مطلبی که بعنوان رپورتاژ خبری در سایت‌ها درج شده، بعد از مدتی به صفحات بعدی خواهد رفت، اما هیچ‌گاه حذف نخواهد شد و این یعنی لینک‌های وب‌سایت شما برای همیشه در بهترین سایت‌ها به یادگار خواهد ماند. در واقع می‌توانیم تضمین دهیم که متخصصین پتلفرم تریبون حذف نشدن رپورتاژ آگهی‌تان را به شما تضمین خواهند داد و این یعنی خرید رپورتاژ آگهی با خیال راحت. برای خرید رپورتاژ روی لینک زیر کلیک نمایید.
https://www.triboon.net/خرید-رپورتاژ-آگهی/
رپورتاژ آگهی تبلیغی کاملاً موثر‌
می‌دانید چرا اکثر مدیران سایت برای برندسازی، سئو سایت و یا دیگر هدف‌هایشان اقدام به خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر می‌کنند؟ چرا که برعکس دیگر روش‌های تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی دارای غلو نیست. در واقع در یک رپورتاژ آگهی، محصولات یا برند به طور ساده معرفی می‌شوند و جای هیچ حرف گول زننده‌ای برای بازدیدکنندگان وجود ندارد. اصلاً به همین خاطر است که پلتفرم تریبون در میان سایت‌های مشابه از محبوبیت بیشتری برخوردار است، چرا که بر روی رپورتاژ‌ها نیز وسواس به خرج می‌دهد تا بیشترین بازدهی را داشته باشند. این مزیت تریبون که همان صادقانه بودن رپورتاژ آگهی است به مواردی تبدیل شده است که باعث شده تا این پتلفرم از دیگر سایت‌های مشابه کاملاً مجزا شود.
تبلیغاتی خلاقانه با رپورتاژ آگهی
از دیگر مواردی که رپورتاژ خبری را مورد پسندتر کرده است، استفاده از ابزار‌هایی مانند ویدئو، عکس، پادکست در تهیه آن است. در واقع همیشه تیم متخصص پلتفرم تریبون به افرادی که قصد دارند رپورتاژ آگهی سفارش دهند، پیشنهاد می‌کند تا در تهیه رپورتاژشان، موارد گفته شده در بالا را لحاظ کنند. پر واضح است که تبلیغات و معرفی با چنین شرایطی می‌تواند اثربخشی فوق العاده‌ای بر روی بازدیدکنندگان داشته باشد که خوشبختانه می‌توانید از این مزیت تریبون نیز استفاده کنید.
نتایج دلخواه در بازه کوتاه با رپورتاژ آگهی
استفاده از رپورتاژ آگهی می‌تواند مدیران سایت را زودتر به نتیجه برساند. در واقع ما، دیگر روش‌های تبلیغاتی را نقض نمی‌کنیم، اما پلتفرم تریبون به جرأت به شما می‌گوید که نتایج شگفت انگیزتری را بعد از ثبت و درج سفارش رپورتاژ آگهی در کوتاه مدت خواهید گرفت. اگر خودتان یک حساب سرانگشتی کنید، متوجه خواهید شد که کمتر کسی به بیلبورد‌های کنار خیابان توجه می‌کند (یا حتی بنر‌های وبسایت‌ها)، اما همیشه مطالب وبسایت‌ها زیر نظر دقیق بازدیدکنندگان قرار دارد.
سایت‌های معتبر پلتفرم تریبون
شاید در حال حاضر برایتان سوال پیش آمده باشد که چه سایت‌های معتبری برای درج رپورتاژ آگهی با پتلفرم تریبون همکاری می‌کند. باید بگوییم که تعداد این سایت‌ها به حداقل ۴۵۰ سایت می‌رسد که شاید از مهمترین آن‌ها بتوان به وب‌سایت‌هایی مانند خبرگزاری مهر، عصر ایران، تابناک، چطور، اقتصاد آنلاین، کجارو، نی نی سایت و ... اشاره کرد. این‌ها فقط بخشی کوچکی از سایت‌های معتبر برای درج رپورتاژتان هستند.
در آخر خاطر نشان می‌کنیم که اگر قصد دارید خیلی زود و با هزینه‌ی مناسب و بوسیله‌ی سایت‌هایی که بر سئو تأثیر مثبت خواهند گذاشت، رتبه سایت خود را بهبود ببخشید، می‌توانید به پلتفرم تریبون مراجعه کنید و از متخصصان این سایت درخواست کمک نمایید. برای مشاهده سایت رپورتاژ آگهی تریبون اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر