بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کسب درآمد ۹.۸۹۰میلیارد ریالی در تیرماه بدست آمد؛

افت ۷درصدی درآمدهای عملیاتی "جم"

نرخ فروش اتیلن شرکت با ۶ درصد افزایش به ۵۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش پروپیلن با کاهش ۱۰ درصدی قیمت به ۶۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال رسید.
کد خبر : ۲۲۴۳۴۰

نوسان نرخ محصولات شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی جم در تیر ماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۹.۸۹۰ میلیارد ریالی شده و به این ترتیب جمع کل فروش محقق شده شرکت در بازه ۴ماهه سپری شده از ابتدای سال تا پایان تیر ماه به ۴۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افت ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نوسان نرخ محصولات شرکت

نرخ فروش محصولات شرکت در تیرماه با نوسان همراه بوده؛ در حالی که نرخ فروش اتیلن و پلی اتیلن سنگین صادراتی با افزایش همراه بوده و نرخ فروش پروپیلن و پلی اتیلن سبک صادراتی با کاهش قیمت مواجه بوده اند.

نرخ فروش اتیلن شرکت با ۶ درصد افزایش به ۵۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال رسیده و نرخ فروش پروپیلن با کاهش ۱۰ درصدی قیمت به ۶۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال رسید، نرخ فروش پلی اتیلن سنگین صادراتی نیز با ۹ درصد رشد قیمت نسبت به خرداد ماه به ۹۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال رسیده است. همچنین نرخ فروش پلی اتیلن سبک صادراتی با کاهش ۶ درصدی قیمت همراه بوده و به ۸۹ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال به ازای هر تن رسیده است.

مقادیر فروش تجمیعی شرکت در ۴ ماه گذشته به ۶۱۷ هزار تن رسیده که این میزان فروش در مدت مشابه سال گذشته ۵۹۰ هزار تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود هر سهم محقق شده ۱.۳۴۲ ریال شد؛

افت چشمگیر سودآوری پلی پروپیلن جم

اختلاف‌نظری که به ضرر پتروشیمی مهر شد؛

"جم" برنده دادگاه شد

عملکرد هفتگی پتروشیمی از فراز و فرود فروش‌ها در بورس‌کالا؛

ادامه‌ شیب صعودی "جم" تا افت فروش چشمگیر "شکبیر"

ارسال نظر