بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
مدیرعامل شرکت توسعه مسیر برق گیلان:

"بگیلان" آماده عرضه شد

مدیرعامل شرکت توسعه مسیر برق گیلان گفت: علی‌رغم افزایش ظرفیت تولید برق در کشور، سهم نیروگاه توسعه مسیر برق گیلان از تامین برق کشور در سال ۹۸ به میزان ۲.۲ درصد بوده است.
کد خبر : ۲۲۴۳۷۹

به گزارش بورس نیوز، محمود احمدیان، مدیرعامل شرکت توسعه مسیر برق گیلان در نشست خبری ویژه این شرکت، "بگیلان" را اولین نیروگاه سیکل ترکیبی کشور معرفی کرد که از سال ۱۳۷۰ وارد مدار شده است.

وی افزود: علی‌رغم افزایش ظرفیت تولید برق در کشور، سهم نیروگاه توسعه مسیر برق گیلان از تامین برق کشور در سال ۹۸ به میزان ۲.۲ درصد بوده است.

احمدیان ادامه داد: این نیروگاه که در سال ۸۹ به بخش خصوصی واگذار شده، در حال حاضر دارای ۶ واحد گاز و ۳ واحد بخار با ظرفیت اسمی جمعا بیش از ۱۳۰۵ مگاواتی است.

مدیرعامل شرکت توسعه مسیر برق گیلان درخصوص عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه خاطرنشان کرد: امروز ۷ مردادماه، عرضه اولیه ۶ درصد از سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان معادل ۲۵۸ میلیون سهم "بگیلان" در فرابورس رقم می‌خورد که در این میان ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص خواهد یافت.


براساس این گزارش، دامنه قیمتی برای هر سهم "بگیلان" از ۲۲ تا ۲۴ هزار ریال در نظر گرفته شده و شرکت کارگزاری بانک سپه، مدیریت این عرضه را برعهده دارد.

عظیم ثابت مدیرعامل کارگزاری بانک سپه در این نشست خبری گفت: برنامه عرضه اولیه شرکت نیروگاه بادی منجیل را در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی هشتمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری؛

نیروگاهی از گیلان مهمان فرابورس شد

در بازار دوم بورس اتفاق افتاد؛

"آبادا" با ۴۸ سهم به بورس آمد

در بورس اوراق بهادار تهران انجام می شود؛

یک عرضه اولیه از جنس برق در روز چهارشنبه

ارسال نظر