بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شیشه‌ساز، بررسی شد؛

درآمد ۳۰ میلیاردتومانی "کهمدا"

شرکت شیشه همدان در ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱موفق به فروش ۷.۲۰۷ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده است.
کد خبر : ۲۲۴۴۲۳

نگاهی به عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بسیاری از سهامداران شیشه همدان در انتظار انتشار گزارش‌های حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ این شرکت در روز‌های آتی هستند، گزارش عملکرد تیرماه این شرکت نشان از افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش در نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ دارد.

نگاهی به عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شرکت

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در تیر ماه با ثبت فروشی ۳۰۷.۴۷۶ میلیون ریالی خود، افزایشی در حدود ۷۶ میلیارد ریالی را در مقایسه با خرداد ماه به ثبت رسانده که عمدتا مربوط به افزایش مقادیر فروش است.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱موفق به فروش ۷.۲۰۷ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۲۹۸ میلیارد ریالی شده است.

همانگونه که درجدول ذیل مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیر پذیر از افزایش نرخ‌های فروش و مقادیر فروش این شرکت بوده است.

نگاهی به عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شرکت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش‌های ۶ماهه این شیشه‌فروش آمد؛

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش "کهمدا"

شیشه‌ساز معروف افت‌ نرخ‌ها را پشت‌سر گذاشت؛

داستان تکراری "کهمدا" و افزایش نرخ‌ها

تثبیت نرخ های فروش محصولات در فروردین‌ماه ثبت شد؛

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های "کهمدا"

ارسال نظر