بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد درباره پذیرش شرکت پاداد در فرابورس گفت: مدارک برای شرکت فرابورس ارسال شده و در مرحله اول مورد پذیرش قرار نگرفته و موضوع مجددا در حال پیگیری است.
کد خبر : ۲۲۴۶۲۸

پذیرش شرکت پاداد

به گزارش بورس نیوز، هومن مشعشعی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد درخصوص برنامه شرکت برای قطعه ۲۰۰ هکتاری چمستان اظهار کرد: از آنجایی که طرح گردشگری برای قطعه زمین مخصوص شرکت عمران بهدشت چمستان بوده بنابراین اراضی شرکت عمران توسعه شاهد براساس تصمیمات هیات مدیره در نظر است که نسبت به احداث شهرک کشاورزی بررسی‌های اولیه انجام شده و سپس اتخاذ تصمیم شود.

وی درخصوص آخرین وضعیت اراضی ۵۸۶.۰۰۰ متری گلبهار که قرار است به باغ شهر تبدیل شود افزود: شرکت توسعه و عمران شاهد اقدام به برگزاری مزایده واگذاری حدود ۴۰ هکتار اراضی خیج با کاربری کشاورزی-باغداری واقع در مشهد کرده که اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد درباره برنده شدن در مناقصه پروژه ۲۸۰ واحدی کن و مشارکت در ساخت پروژه مسکونی مروارید ادامه داد: طبق اعلام شرکت شاهد در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ شرکت عمران و توسعه شاهد برنده مناقصه مدکور با موضوع مشارکت در ساخت پروژه مجتمع مسکونی مروارید (کن) شده و طبق قرارداد سهم مالک (شرکت شاهد) ۴۴ درصد و سهم شریک (شرکت عمران و توسعه شاهد) ۵۶ درصد است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد درخصوص برنامه‌های شرکت جهت ۱۰۸ قطعه باقی مانده پروژه‌های شهرک ناز خاطرنشان کرد: شرکت عمران و توسعه شاهد در نظر دارد پس از بررسی‌های لازم اراضی مورد اشاره را از طریق برگزاری مزایده و قیمت کارشناسی جدید به فروش برساند.

مشعشعی درباره با اشاره به برنامه شرکت درخصوص برنده شدن در مناقصه نمین بیان کرد: شرکت براساس قرارداد با شرکت بازرگانی شاهد توافق کرد مبلغی حدود ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری کند و در ازای آن ۷۷.۰۰۰ متر از اراضی منطقه ویژه اقتصادی نمین به شرکت واگذار شود که در این راستا عملیات سرمایه گذاری انجام شده و در مراحل نهایی بوده که پس از اخذ اراضی و ایجاد ارزش افزوده به فروش می‌رسد.

وی درباره برنامه برج آسمان نیز توضیح داد: موضوع از طریق مذاکره با شهرداری منطقه یک تهران به منظور کارسازی مبلغ مزبور در حلا پیگیری بوده که پس از حصول توافق مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد همچنین درخصوص تولید باغ پسته یزد بیان کرد: اقدامات لازم درخصوص افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت تولید در دستور کار بوده و برآورد محصول نیز در زمان مقتضی قابل تعیین است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد از برآورد شرکت از تولید باغ ۱۷۰ هکتاری جیرفت ادامه داد: ۱۷۰ هکتار اراضی سبزه گری اراضی زراعی بوده که به دلیل میزان پایین آب دهی چاه‌ها صرفا بخشی از اراضی قابل کشت بوده و اصلا نخلستان خرما نیست. موضوع افزایش بهره وری چاه‌های آب از طریق مطالعات توسط موسسات معتبر در حال بررسی و پیگیری است.

وی درباره آخرین وضعیت پذیرش شرکت پاداد در فرابورس گفت: مدارک برای شرکت فرابورس ارسال شده و در مرحله اول مورد پذیرش قرار نگرفته و موضوع مجددا در حال پیگیری است.

مشعشعی درخصوص آخرین وضعیت اراضی مسکونی و تجاری پادادشهر اهواز افزود: اراضی مزبور در دست اقدام جهت توافقات با شهرداری و کمیسیون‌های مربوطه جهت تفکیک و سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد درباره وضعیت مخازن نفتی در منطقه خورزنگی گفت: قرارداد بهره برداری از مخازن نفتی به صورت BOT بوده و در سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد. همچنین آخرین وضعیت مخازن نفتی تا پایان تیرماه سال جاری با حدود ۳۵ درصد ظرفیت با استفاده از بار صادراتی بهره برداری صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر