بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
نگاهی بر عملکرد ۶ ماهه حسابرسی شده این سرمایه‌گذار؛

"وتوصا" و شناسایی ۶۴۲ریالی سود خالص هر سهم

این شرکت باتوجه به هزینه‌های مالی چشمگیر ۲۱۷ میلیارد ریالی در نهایت موفق به شناسایی سود خالصی تنها ۱۴۴ میلیارد ریالی شده که عملکردی متوسط از این شرکت در ۶ ماهه نخست محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۸۱۴

نگاهی بر عملکرد شش ماهه حسابرسی شده


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از شناسایی ۶۴۲ ریالی سود خالص هر سهم در سال مالی ۱۳۹۸ و البته رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت سهام شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در ماه اخیر، اکنون می‌توان نگاهی اجمالی به صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی منتشر شده این شرکت داشت.

بی شک شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (با مالکیت بیش از ۵۱ درصد) و البته سرمایه گذاری اعتبار ایران (با مالکیت بیش از ۳۷.۵ درصد) بزرگترین زیر مجموعه‌های بورسی گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران محسوب می‌شوند.

نگاهی بر عملکرد شش ماهه حسابرسی شده

عمده دلیل شناسایی سود ناخالص ۳۹۷ میلیارد ریالی این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ را می‌توان مرتبط با شناسایی درآمد ناشی از واگذاری سهام شرکت‌های سرمایه گذاری اعتبار ایران (۲۸۵ میلیارد ریال) و شرکت سرمایه گذاری جامی (۳۷ میلیارد ریال) دانست.

نگاهی بر عملکرد شش ماهه حسابرسی شده

در نهایت این شرکت باتوجه به هزینه‌های مالی چشمگیر ۲۱۷ میلیارد ریالی در نهایت موفق به شناسایی سود خالصی تنها ۱۴۴ میلیارد ریالی شده که عملکردی متوسط از این شرکت در ۶ ماهه نخست محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران خبر داد؛

دورهمی "وتوصا" با سودی ۴۰ تومانی

سود‌های فروشی که تقسیم نخواهد شد؛

تحقق سود نه چندان جذاب "وتوصا"

سود ۲۸۷ میلیارد ریالی در مقابل ارزش بازار ۳.۶۴۰ میلیارد ریالی!

افت ۲۴ درصدی سودآوری "واعتبار"

ارسال نظر