بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به قیل و قالی که خسارتش از جیب صف نشینان پرداخت شد و دست و دلبازی در بانک نارنجی پوش و...
کد خبر : ۲۲۵۳۱۵

جنگ زرگری و پرداخت غرامت از جیب صف نشینان

به گزارش بورس نیوز، قیل و قال عرضه دارا دوم که از دیروز سرخط تمام خبرها شده بود، امروز پایان یافت و گفتند دارا دوم شهریور ماه می آید و طبق روال یک سال اخیر، هزینه اش از جیب سهامدارانی رفت که شتابزده فروختند. اما این وسط بعضی دلواپس نماها هم پایکوبی کردند و "دیدید ما گفتیم میریزه" راه انداختند. برخی هم که جز شکلک درآوردن مقابل دوربین برای خنداندن مردم تخصص دیگری ندارند، دوباره وسط پریدند و بورس را بازی کثیف معرفی کردند!
اما فارغ از تمام اظهار نظرهای موافق و مخالف، به نظر می دسد بازار سرمایه هنوز هم می تواند جذاب باشد، به شرطی که درست عمل کنند و به جای جنگ قدرت، به دنبال توسعه واقعی این بازار و استفاده بهینه از فرصت طلایی ایجاد شده باشند. بورس بین الملل در راه است و ایرانیان مقیم خارج از کشور و اتباع خارجی ساکن در کشور امکان سرمایه گذاری در سهام مناطق آزاد را دارند. بعضی از شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ های بزرگ هم سفت و سخت درگیر راه اندازی شرکت های پروژه محور و عرضه آنها در بورس هستند... می توان نقدینگی را جذب بازار سرمایه کرد بدون آنکه حبابی ایجاد شود. کافی است بخواهند.

 

دست و دلبازی در بانک نارنجی پوش 
بانک نارنجی پوش بازار گویا فقط در لاکچری سازی، زیادی دست و دلبازی نمی کند و این بخشنده بودن در مورد بعضی هزینه های دیگر هم هست و میلیاردها تومان صرف تبلیغات کرده! اما تبلیغاتی که کرده خیلی هم موثر نبوده و سپرده های جذب شده، چنگی به دل نمی زند. اینجا ست که معلوم می شود تبلیغات بی پشتوانه، فایده ای ندارد و برای جلب مشتری، در درجه اول باید شفاف بود.

 

رد پای ژن خوب در پروژه نفتی

حضور آقازاده های بی تخصص در حوزه های مختلف و پوشاندن تخلفات و ضعف هایشان، موضوع نخ نما شده ای است. این بار رد پای طائفه وزیر سابق .... در یک پروژه نفتی بزرگ به چشم می خورد. این بزرگوار ، دامادش را مجری یکی از طرح های عظیم در جنوب کشور کرده و اتفاقا پسرش را پیمانکار همان پروژه کرده که اگر هم فساد و تخلفی مشاهده شد (کلا اگر تخلفی نشود باید تعجب کرد) بلافاصله مجری محترم به حرمت نان و بوقلمون سفره پدرزن جان، چشم هایش را ببندد و رد شود‌.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
سلام خدمت رسانه حق گوی بورس نیوز لطفا به داد سهانداران #واحصا برسید زندگشیون نابود شد بهترین دوران بورس را از دست دادن و آخر هم نتیجه صبرشون رو نگرفتن هیچکس هم پاسخگو نیست بیچاره شدیم رفت تورو خدا یه گزارشی تهیه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
دامین هم همین طور مرسی