بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
بیست و ششمین دور از نمایشگاه الکامپ برای بار دوم به تعویق افتاد و براساس تصمیم ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ قرار است این نمایشگاه در ماه‌های پایان سال جاری برگزاری شود. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر دلیل این تصمیم را شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی در مورد به خطر افتادن سلامتی شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان اعلام کرده است.
کد خبر : ۲۲۵۵۴۳
برگزاری الکامپ بیست و ششم به پایان سال موکول شد
 
 
به گزارش بورس نیوز، الکامپ بیست‌وششم که براساس برنامه‌ریزی‌ها مقرربود اواخر تیر ماه سال جاری برگزار شود، اواخر اردیبهشت ماه اعلام شد که به دلیل شیوع کرونا قرار است اواخر تابستان یعنی ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار شود. حالا هم ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ ضمن اعلام استقبال بالای شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های دولتی که منجر به پیش ثبت نامی بی‌سابقه برای بیش از ٣٠ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠ شرکت کننده شد، اعلام کرده که با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

در اطلاعیه سازمان نصر در این زمینه آمده است که تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی گرفته شده است. در این اطلاعیه تیم برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش خواسته است. در این اطلاعیه آمده است که ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن‌ترین روش‌های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه‌مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر