بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
همزمان با ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز خاطره انگیز را به اسوه‌های صبرو مقاومت ۸ سال دفاع مقدس تبریک گفت.
کد خبر : ۲۲۵۵۸۵

به گزارش بورس نیوز، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:

صبر و استقامت آزادگان به اسلام آبرو بخشید" (مقام معظم رهبری)

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور ورود پرستو‌های مهاجر به میهن اسلامی و نماد استقامت و پایمردی مردانی است که در دوران سخت اسارت نیز پای آرمانهایشان استوار ایستادند.

آزادگان همان اسوه‌های صبر و مقاومت و اسطوره‌های ایثار و رشادت هستند که برای دفاع از میهن و انقلاب شکوهمند و نوپای ایران به جبهه‌های نبرد شتافتند و به راستی در دوران اسارت نیز آزادگی ملت ایران را به جهانیان اثبات کردند.

در این روز عزیز و غرور آفرین به تمامی آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران پرافتخار دفاع مقدس درود می‌فرستیم و یاد و خاطره سید اسرای دربند حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را گرامی میداریم.

بانک تجارت افتخار دارد در واحد‌های مختلف بانک از وجود ذی قیمت تعدادی از آزادگان عزیز بهره گرفته است. آنان که در عرصه کار و خدمتگزاری نیز الگویی برای همگان به شمار می‌روند.

این روز عزیز را به صورت ویژه به همکاران شاغل و بازنشسته آزاده بانک بزرگ تجارت و همچنین تمامی آزادگان سرافراز میهن عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و عزت روز افزون شما و خانواده صبورتان را از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر