بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدرسه تابستانه مالی بصورت غیر حضوری در تابستان ۱۳۹۹ به همت دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور اساتید مطرح مالی برگزار میشود.
کد خبر : ۲۲۵۶۰۲

به گزارش بورس نیوز، مدرسه‌ی تابستانه‌ی مالی یک دوره علمی آموزشی است که تلاش دارد با استفاده از آموزش‌های علمی شرکت کنندگان را با پیچیدگی فرآیند‌های مالی آشنا کرده و آنان را در رسیدن به قوه تحلیل مسائل اقتصادی همراهی کند. این دوره آموزشی بصورت آنلاین و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد که سطح مقدماتی آن به بررسی دانش مالی و آشنایی اجمالی با این دانش میپردازد و در سطح یشرفته ساز و کار معاملات در بورس کالای ایران را مورد بررسی قرار میدهد.

هر یک از کلاس‌های دوره با حضور اساتید مطرح حوزه مالی برگزار خواهد شد که علاوه بر سابقه پربار علمی دارای تجربیات کاری مرتبط در بالاترین سطوح مدیریت کلان اقتصادی هستند از جمله اساتید این دوره می‌توان به عبده تبریزی، سلطانی نژاد (مدیر عامل بورس کالای ایران)، صالح آبادی (رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار) و اسلامی بیگدلی (عضور شورای عالی بورس)، صادقی شاهدانی (ریاست دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع))، حجه الاسلام والمسلمین معصومی نیا و علی سعیدی اشاره کرد که در کنار اساتید برجسته‌ی دیگر؛ مباحث آموزشی مربوطه را ارائه خواهند نمود.

شرکت در این دوره که به همت دانشکده‌ی معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) و با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار، مرکز مالی ایران و تأمین سرمایه تمدن در بازه زمانی ۱لغایت ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. برای عموم علاقمندان آزاد است.

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کافی است کلمه مالی را به شماره ۵۰۰۰۲۰۴۰۶۶۸۸ پیامک نمایید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲۵۷ درصد افزایش درآمد تأمین سرمایه نوین در آذرماه در مقایسه با سال گذشته ؛

رشد درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی "تمدن"

۲۵۷ درصد افزایش درآمد تأمین سرمایه نوین در آذرماه در مقایسه با سال گذشته ؛

رشد درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی "تمدن"

ارسال نظر