بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
رشد چشمگیر ۲۶۴درصدی سود خالص دیگر مس‌فروش بورس؛

افزایش ۶.۳۸ درصدی میزان فروش "فباهنر"

سود خالص سال ۹۸ در مقایسه با دوره گذشته خود، با رشد چشمگیر ۲۶۴ درصدی رو به رو بوده است.
کد خبر : ۲۲۵۸۱۵

افزایش ۶.۳۸ درصدی میزان فروش محصولات

گروه تحقیق بورس‌نیوز گزارش فعالیت ماهانه تیرماه ۹۹ شرکت صنایع مس شهید باهنر "فباهنر" حاکی از آن بوده که این شرکت طبق گزارش‌ها، مجموع میزان فروش داخلی و صادراتی فروش خود را بیش از ۲هزار و ۶۰۳میلیارد ریال ثبت کرده و تعداد فروش محصولات تولیدی داخلی را ۳.۱۳۶ تن اعلام کرده است.

در تیرماه بیشترین میزان فروش داخلی در سبد تولیدی این شرکت را "تسمه و ورق مسی، تسمه و ورق برنجی، مقاطع برنجی" تشکیل می‌دهد و بیشترین حجم فروش صادراتی را نیز لوله مسی با ۱۱۶تن داشته است.

افزایش ۶.۳۸ درصدی میزان فروش محصولات

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع مس شهید باهنر در خردادماه۹۹ نیز میزان درآمد کسب شده از فروش‌های داخلی و صادراتی را یک هزار و ۷۱۹ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال ثبت کرده که البته در مدت زمان تیرماه، فروش محصولات این شرکت ۲۴۶۸ تن به ثبت رسیده است.

بر پایه این گزارش‌، این شرکت مس‌فروش درآمدهای حاصل از فروش شرکت را در تیرماه با رشد ۵۱.۴۴درصدی نسبت به خردادماه اعلام کرد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دوره ماهانه منتهی به تیرماه۹۸ نیز درآمد ۲ هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال را ثبت کرده که در تیرماه۹۹، این آمار نسبت به سال گذشته افزایشی برابر با ۶.۳۸درصد را نمایان ساخته است.

"فباهنر" در گزارش سود وزیان منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، سود خالص خود را مبلغ ۲ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال احراز و سود پایه هر سهم نیز ۲۵۲۸ ریال است.

سود خالص سال ۹۸ در مقایسه با دوره گذشته خود، با رشد چشمگیر ۲۶۴ درصدی رو به رو بوده است.

"فباهنر" در ۱۵ روز پایانی بازار، در مدت زمان ۷ روز، با روندی مثبت به پایان رسانده و، اما در این سراشیبی بازار به مدت ۸ روز با روندی نزولی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
"تسمه و ورق مسی" همچنان در اوج؛

افزایش نرخ‌های "فباهنر" ادامه دارد

رشد تا ۳۸ درصدی نرخ فروش محصولات تنها در یک ماه رقم خورد؛

افزایش محسوس و خیره کننده "فباهنر"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
واقعا قیمت سهامش به ارزش ذاتتیش میرسه. تا مدتها فباهنر داشت یه جایی کوچکی نوسان میکرد یه دفعه چی شد گوی سبقت از همه رو گرفت تا حالا کجا بوده .همین مردم یادش دادند چطوری سهم را بالا بکشه بدون فاکتورهای دیگه.