بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

فروش اوراق نفتی باید جای خود را به فروش نقدی بدهد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: به نظر من فروش اوراق نفتی باید جای خود را به فروش نقدی و عینی بدهد تا دولت آینده در این عرصه به مشکل نخورد.
کد خبر : ۲۲۵۸۹۲

فروش اوراق نفتی باید جای خود را به فروش نقدی بدهد

به گزارش بورس نیوز، رحیم زارع، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به رویکرد مجلس نسبت به طرح گشایش اقتصادی، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس یازدهم اصلاح وضعیت اقتصادی به نفع مردم بوده، حال اگر با اجرای طرحی، اقتصاد کشور در شرایط فعلی و آینده دچار مشکل شود، نمایندگان با آن مخالف خواهند بود.

نماینده مردم آباده و بوانات در خانه ملت ادامه داد:دولت قصد دارد با اجرای طرح گشایش اقتصادی و فروش اوراق نفتی کسری بودجه را جبران کند و این مسئله به معنای گشایش اقتصادی برای مردم نیست، هر گشایشی باید به نفع مردم باشد و نمایندگان مجلس درگیر بازی با کلمات از سوی مسئولان نمی‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: به طور حتم مجلس با طرح گشایش اقتصادی مخالف نیست، اما نمایندگان تلاش می‌کنند که طرح مذکور را به نفع مردم اصلاح کنند، قطعا رویکرد اصلاح به نفع مردم اولویت اصلی نمایندگان مجلس است و تمام برنامه‌ها بر این مبنا اصلاح و تدوین می‌شود.

زارع گفت: اجرای طرح گشایش اقتصادی با شرایط فعلی تنها آینده فروشی بوده و برای دولت آینده تعهد مالی ایجاد می‌کند، از این رو به نظر من فروش اوراق نفتی باید جای خود را به فروش نقدی و عینی بدهد تا دولت آینده در این عرصه به مشکل نخورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بورس نیوز بررسی کرد؛

شرحی ساده بر اوراق سلف نفتی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

عدم درک مسئولین از اصل" اعتماد" بورس

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارند در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ابزار پیشنهادی دولت برای مهار نقدینگی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرصت ها را شکار کنید

ارسال نظر