بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
شرکت پاکشو، از ابتدای سال مالی تا آخر مرداد ۹۹، ۱۰ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال درآمد ایجاد کرده که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۲۶۵۴۶

پاکشو در مدار رشد سالانه

 

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت گروه صنعتی پاکشو در گزارش یک ماهه خود منتهی به مرداد ۱۳۹۹، درآمد حاصل از فروش ۱۹ هزار و ۸۴۴ تومان از محصولات شرکت پاکشو معادل ۲۴۳۹ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال بوده که این مبلغ نسبت به ماه قبل ۴درصد افزایش پیدا کرده است.

از محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به "پودر و مایعات البسه" و "مایعات" اشاره کرد که در گزارش‌های ارائه شده "مایعات" بیشترین میزان تولید و فروش داخلی را و در بخش فروش خارجی "پودر و مایعات البسه" رتبه نخست را در فروش صادراتی به خود اختصاص داده است.

شرکت پاکشو، از ابتدای سال مالی تا آخر مرداد ۹۹، ۱۰ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال درآمد ایجاد کرده که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴درصد افزایش داشته همچنین با مقایسه میزان تولید و میزان فروش این شرکت در دوره مالی ذکر شده، شاهد رشد تولید و فروش این شرکت شیمیایی هستیم.

پاکشو در مدار رشد سالانه

مبلغ فروش مرداد سال گذشته معادل ۱۳۸۱ میلیارد ریال بوده است که  رشد ۷۷ درصدی نسبت به مرداد ماه امسال را در گزارشات پاکشو مشاهده می‌نماییم. همچنین تعداد تولید این شرکت ۳۵ درصد و تعداد فروش آن ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر