بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
روند صعودی سود خالص به نسبت سال‌های پیشین ادامه دارد؛

سود خالص "غکورش" به چربی ۳۴۴ درصد

"غکورش" در صورت مالی ۳ ماهه میاندوره‌ای، میزان سود خالصی برابر با ۲ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را ثبت کرده که به نسبت دوره ۳ ماهه سال گذشته ۳۴۴ درصد افزایش صعودی را داشته است.
کد خبر : ۲۲۶۸۱۳

ادامه روند صعودی سود خالص به نسبت سال های پیشین

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعت غذایی کورش "غکورش" در گزارش سود و زیان خود منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، میزان سود خالص خود را در این دوره مبلغی بالغ بر ۳ هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال به ثبت رسانده و هنچنین در این دوره میزان درآمد‌های عملیاتی "غکورش" مبلغ ۳۰ هزار و ۹۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

ادامه روند صعودی سود خالص به نسبت سال های پیشین

بر پایه این گزارش، "غکورش" در مردادماه ۹۹، در بین محصولات تولیدی خود «روغن خوراکی» بیشترین تعداد فروش را از آن خود کرده است.

طیق این گزارش، شرکت صنایع غذایی کورش در مقایسه با صورت مالی منتهی به پایان سال ۹۷، ۴۴ درصد افزایش در سود خالص را تجربه کرده و همچنان طبق سال‌های گذشته بر روند صعودی خود ادامه داده است.

ادامه روند صعودی سود خالص به نسبت سال های پیشین

"غکورش" در صورت مالی ۳ ماهه میاندوره‌ای منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، میزان سود خالصی برابر با ۲ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را ثبت کرده که به نسبت دوره ۳ ماهه سال گذشته ۳۴۴ درصد افزایش صعودی را داشته است.

و در ادامه قابل ذکر است که شرکت صنعت غذایی کورش طی عملکرد یک ماهه منتهی به مرداد ۱۳۹۹ معادل ۳۲۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر