بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکیدشد:

یک بخشنامه و رونق صادرات در "شپارس"

مدیر صادرات شرکت بین المللی محصولات پارس گفت: صادرات به عراق، افغانستان، آسیای میانه و... بصورت ارزی انجام می شود و اثر این صادرات به زودی در گزارش های شرکت نمایان خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۷۴۹۷

یک بخشنامه و رونق صادرات در

به گزارش بورس نیوز طبق اعلام گمرک ایران از این پس تا پایان آذر سال جاری، صادرات محصولات شوینده، صابون و آب ژاول آزاد است.
"شپارس" از جمله شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات شوینده است و گزارش های عملکرد این شرکت نشان می دهد درآمد فروش ۷ ماهه منتهی به پایان پایان مرداد ماه امسال تقریبا ۴۷ درصد و حجم فروش، در همین مدت ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

محمد مرزبان مدیر صادرات شرکت بین المللی محصولات پارس در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: صادرات محصولات شوینده از ابتدای شهریور ماه بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است و تا پایان آذرماه هم این شرایط ادامه خواهد داشت‌. با توجه به اینکه با حذف محدودیت های صادراتی محصولات شوینده، انواع محصولات شوینده بسته بندی شده روانه بازارهای صادراتی می گردد، می توان گفت حذف محدودیت های صادراتی اتفاق بسیار مثبتی برای شرکت های تولیدکننده محصولات شوینده است؛ چرا که قبلا امکان صادرات محصولات بسته بندی شده را نداشتیم و فقط به صورت فله صادر می کردیم.

وی افزود: در حال حاضر صادرات به عراق، افغانستان، آسیای میانه و... بصورت ارزی انجام می شود و اثر این صادرات به زودی در گزارش های شرکت ها نمایان خواهد شد.

این فعال صنعت شوینده تصریح کرد: صنعت شوینده ما این پتانسیل را دارد که نیاز بازار داخل را بطور کامل تامین کرده و مازاد نیاز بازار داخل را صادر کند. بازار داخلی رونق چندانی ندارد و با شرایط فعلی بازار داخل و مشکلات تحریم و بازگشت ارز و... ، اعمال محدودیت در صادرات توجیه پذیر نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر