بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شاهکاری دیگر در جاده مخصوص و...
کد خبر : ۲۲۷۹۶۱

پرونده شرکت بورسی روی میز قاضی

به گزارش بورس نیوز، امروز هم بورس تهران تب داشت و سهامدارانی که هر روز آب شدن سرمایه هایشان را به نظاره نشسته اند، دنبال فرصتی برای فروش هستند. اما جالب اینجا است که اگر ارزش دلاری بازار امروز را با ارزش دلاری بازار در سال های قبل مقایسه کنیم (با احتساب عرضه های اولیه انجام شده)، این بازار رشدی نکرده و با ریزش های اخیر از محدوده ۴۴۰ میلیارد دلار به حدود ۲۶۴ میلیارد دلار رسیده است. حالا کجای این بازار حباب دارد، ما که نفهمیدیم...

پرونده عرضه اولیه حاشیه ساز امسال روی میز قاضی 

یکی از عرضه های اولیه امسال گویا حاشیه ساز شده و به خاطر ارزش گذاری بالاتر از واقعیت، پرونده اش راهی مراجع قضایی شده است. شایعه شده یکی از ارزیابان، یک ویلا در کشور اجنبی رشوه گرفته و باید دید سرانجام کار چه خواهد شد!

خودنمایی غول لبنی 

غول صنعت لبنی هم انگار در ایام کرونایی خوب خودنمایی کرده و با افزایش ۳۶ درصدی حجم صادرات، برای کشور ۱۰۰ میلیون دلار در سال ۹۸ ارزآوری داشته است. این غول لبنی ۶ شرکت دیگر را هم آماده عرضه اولیه کرده و با نوسان های عجیب و صف های خرید عجیب تر لبنیات در روزهای اخیر، عرضه های این مجموعه دیدنی خواهد بود.

شاهکاری دیگر در جاده مخصوص 

اما اهالی جاده مخصوص باز هم شاهکار کردند و در حالی که مردم صف می کشند تا خودروی تحویل یکی دو سال آینده را بخرند، به اهالی خانه ملت نفری یک خودروی لوکس با قیمت کارخانه تحویل داده اند، آن هم قسطی! و جالب تر اینکه فعلا فقط یکی از اهالی شریف بهارستان این پیشکش جاده مخصوصی ها را رد کرده است! البته ما زیاد تعجب نکردیم، شما را نمی دانیم...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
زرماکارون را بیشتر از ارزش ذاتی قالب کردن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
هر سال چند نماینده محترم در نطق پیش از دستور خواهان رسیدگی به کیفیت و قیمت و .... تحقیق و تفحص از فساد خودرو سازان میشوند و جمع اوری طومار و نطقهای اتشین ..... بقیه هم احسنت گویان حمایت می کنند . خودرو ساز ها به هر نماینده و کارکنان مجلس مردمی عددی خودرو پاداش می دهند و تحقیق و تفحص پرونده اش بسته شده می رود در بایگانی تا سال دیگر . و باز هم قصه ادامه می یابد . نخود نخود هر کی رود خانه خود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
خواجه نصیر رفیق فابریک صالح آبادی رشوه گرفته
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
احتمالا زر ماکارون باشه