بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان ۱۳۷، ۳۹۱ تن تختال را تولید و رکورد جدیدی ثبت کند.
کد خبر : ۲۲۸۱۷۴


سید اصغر مدنی معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد مردان فولاد هرمزگان ثابت کردند دستیابی به رکورد تولید با توکل به خداوند و تلاش و همت میسر و شدنی است. وی در ادامه گفت: شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان ۱۳۷، ۳۹۱ تن تختال را تولید کند و پس از دو سال رکورد جدیدی را ثبت نماید. مدنی تصریح کرد این رکورد در حالی ثبت شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی در سطح شرکت وضع شده بود، اما با این حال توانستیم رکورد تولید قبلی در ناحیه فولاد سازی را بهبود ببخشیم. معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزود: ثبت رکورد جدید تولید در ناحیه فولاد سازی بعد از دو سال و با تلاش و کار گروهی کارکنان شرکت و پیمانکاران و حمایت‌های بی دریغ مدیر عامل محترم صورت گرفت، رکورد قبلی به میزان ۱۳۵، ۶۹۹ تن در خرداد ماه سال ۹۷ حاصل شده بود. مدنی دلایل عمده و مهمی را که سبب ثبت این رکورد شد چنین برشمرد:

کاهش توقفات اضطراری و تأخیر واحد‌های فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، افزایش میانگین ریت شارژ فلزی به کوره‌های قوسی، بهبود کیفیت سرباره کوره قوس الکتریکی، کنترل مستمر فرایند تولید، ارتباط مستمر با واحد احیا مستقیم در راستای افزایش کیفیت آهن اسفنجی، ارتباط موثر با واحد خرید مواد اولیه و قطعات یدکی در راستای افزایش کیفیت مواد اولیه و قطعات یدکی.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزایش کیفیت و کمیت تولید تختال و تحویل به موقع محصول در کنار توسعه بومی سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی و ارتقای زیرساخت‌ها را از سیاست‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق شعار جهش تولید، با تدوین هدف " افزایش کمیت و کیفیت و تحویل به موقع محصولات " در نقشه استراتژی شرکت و با رویکرد کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره وری و راندمان تولید، مصمم هستیم برنامه تولید سالیانه خود را به میزان ۱، ۵۲۰، ۰۰۰ تن تا پایان سال ۹۹ محقق ساخته و از ظرفیت اسمی سالیانه کارخانه عبور کنیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"اسلب" بیشترین نقش را در این فولادسازی داشت؛

درآمدهای "هرمز" در ۶ ماهه ۵۸درصد صعودی شد

فروش قابل توجه فولاد هرمزگان جنوب در شهریورماه؛

رشد ۲۲ درصدی نرخ تختال "هرمز" در یک ماه گذشته

ارسال نظر