بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
تخت خواب دو نفره چوبی، اسپرت و یا مدرن محصولاتی است که شما برای دیزاین اتاق خواب خود در پیش روی دارید. برخی از افراد تمایل دارند سبک‌های کلاسیک را دنبال کننده از همین رو دکوراسیون چوبی با مصنوعات چوبی ایده ال‌ترین انتخاب برای این دسته از افراد به شمار می‌آید. برخی تمایل به چیدمان مدرن دارند که باید از مصنوعات چوبی با اشکال هندسی متمایز و تم‌های رنگی اسپرت استفاده کنند تا فضا خیلی رسمی و سلطنتی به تصویر کشیده نشود.
کد خبر : ۲۲۸۲۴۰

شیک ترین تخت خواب های دونفره

به گزارش بورس نیوز،در کنار سبک طراحی شما می‌توانید تم‌های رنگی متمایزی را برای ایده پردازی اتاق خواب خود مد نظر قرار دهید. تخت‌های دو نفره از آنجایی که فضای زیادی را نسبت به تخت‌های یک نفره در اتاق خواب در بر می‌گیرند باید فضای بزرگتری را داشته باشند. از همین رو برای اتاق خواب خود در کنار تخت خواب می‌توانید از سایر پارامتر‌های دیگر شبیه میز توالت، میز کنسول، کمد و درآور را مد نظر قرار دهید. این پارامتر‌ها نیاز به مساحت بیشتری را در اتاق خواب طلب می‌کند. از همین رو در مقاله پیش رو در قدم اول سعی بر آن داریم پیرامون شیک‌ترین تخت خواب‌های دو نفره و سپس در مورد نحوه ایده پردازی با این محصول متمایز مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر می‌خواهید خاص‌تر از هر زمان دیگری چیدمان اتاق خواب خود را به تصویر بکشید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید. در ادامه ایده پردازی‌های متمایزی را برای دیزاین اتاق خواب با تخت خواب‌های دو نفره برای شما به همراه داریم.

شیک ترین تخت خواب های دونفره



تخت خواب‌های چوبی
تخت خواب‌های چوبی یکی از ایده ال‌ترین انتخاب‌های است که خانم‌های خوش سلیقه ایرانی برای دیزاین کردن اتاق خواب‌های لوکس خود مد نظر قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید سبک ایده پردازی منزل شما متمایز‌تر از هر زمان دیگری دنبال شود باید از تخت خواب‌های چوبی که نمادی از دکوراسیون کلاسیک است بهره بگیرید. به کار گیری متریال مرغوب مانع از موریانه زدگی کار در طی گذر زمان می‌شود. از سوی دیگر استفاده از تم‌های رنگی ضد آب سبب می‌شود کار شما دیرتر از سایر مصنوعات چوبی متورم و آسیب دیده شود. در کنار تمام این موارد باید بگویم اگر می‌خواهید کار شما به صورت دست ساز منبت کاری شود و یک سبک کلاسیک بی بدیل را به تصویر بکشید باید قدری نسبت به سایر مصنوعات چوبی دیگر بیشتر هزینه کنید. این روز‌ها استفاده از ام دی اف‌های مرغوب و بسیار متنوع سبب شده است که بار مالی که بر روی دوش افراد برای خرید تخت خواب وارد می‌شد بسیار کمتر شود. شما نیز می‌توانید از دایره انتخابی بسیار متنوعی که سرویس‌های چوبی ام دی افی برای شما فراهم کرده است بهره بگیرید و دست به ایده پردازی بزنید. تم‌های رنگی متنوع، سبک‌های طراحی منحصر به فرد و مرغوبیت و کیفیت بارز از مولفه‌های اصلی سرویس چوب و تخت خواب چوبی به شمار می‌آید. می‌توانید با خرید یک تخت خواب چوبی و سایر پارامتر‌های دکوری مثل آباژور و گلدان‌های طبیعی عطر جنگل را به خانه مهمان کنید.

شیک ترین تخت خواب های دونفره

سرویس خواب دو نفره اسپرت شیک
آیا با سرویس خواب دو نفره اسپرت آشنایی دارید. در دنیای مدرن امروز و سبک زندگی در خانه‌های آپارتمانی می‌توانیم بگویم دیگر کمتر کسی است که با محصولات کم جا و کارآمد آشنایی نداشته باشد. تخت خواب‌های اسپرت کم جا و کارآمد به شکلی طراحی می‌شوند که علاوه بر سادگی کارایی بسیار زیادی را برای کاربر فراهم می‌کنند. در قدم اول می‌توانیم به لوکس بودن این قبیل کار‌ها در کنار سادگی آن‌ها اشاره داشته باشیم که هر سبک سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. در قدم بعد می‌توانیم به تنوع در تم‌های رنگی و سبک‌های ایده پردازی متمایز تخت خواب‌های اسپرت اشاره داشته باشیم. در برخی نمونه‌ها در کنار تخت خواب شما می‌توانید از کشو‌های تعبیه شده در زیر میز نیز به عنوان یک فضا برای جایگذاری وسایل بهره بگیرید. برخی نمونه‌ها همراه با یک کتابخانه زیبا طراحی می‌شوند. تخت خواب‌های دو نفره را می‌توانید برای دکوراسیون‌های مدرن خود مورد استفاده قرار دهید. استفاده از رو تختی‌های شیک و ساده نیز پارامتری است که شما برای دکوراسیون‌های اسپرت خود می‌توانید مد نظر قرار دهید. به کار گیری شلف‌های دیواری به جای میز توالت و استفاده از میز‌های کنار تختی یک سره همراه با تخت خواب نیز می‌توانید به منظور بهره گیری از تمام فضا استفاده کنید. آن چیزی که سبب شده است تخت‌های اسپرت دو نفره این روز‌ها بسیار طرفدار پیدا کنند کم حجم بودن و سبک بودن این محصولات است.

شیک ترین تخت خواب های دونفره

سرویس خواب مدرن
برای دنیای مدرن امروز می‌توانید از تخت دو نفره مدرن بهره بگیرید و یک ایده پردازی بکر را به تصویر بکشید. اصلی‌ترین مولفه یک دکوراسیون مدرن سادگی در طراحی است که این مهم را به سادگی می‌توانید در سرویس خواب‌های شیک تک نفره و دو نفره شاهد باشید. از آنجایی که سادگی در ایده پردازی و دکوراسیون خطی و تم‌های رنگی متمایز نمایش داده می‌شود می‌توانیم بگویم تخت خواب‌های دونفره مدرن این مهم را به سادگی برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید برای جلوه بیشتر تخت‌های خود از تم‌های رنگی جذاب مثل زرد، قرمز، سبز و یا هر رنگ دیگری که تصویر سازی آن را بولد‌تر می‌کند استفاده کنید. تخت‌های مدرن این روز‌ها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و دختر و پسر‌های جوان همانند زوج‌های جوان برای دکور کردن اتاق خواب خود از این سری تخت‌ها بسیار استفاده می‌کند.

شیک ترین تخت خواب های دونفره

تخت خواب‌های دو نفره دیواری
این روز‌ها سبک‌های بسیار متمایزی برای ایده پردازی اتاق خواب پا به عرصه گذاشته است و در این راستا می‌توانیم به تخت خواب‌های دو نفره دیواری اشاره‌ای داشته باشیم. این قبیل تخت خواب‌ها با استفاده از یک تاج تخت متمایز طراحی می‌شوند که توسط دکوراتیو‌ها روند نصب آن‌ها در منزل شما دنبال می‌شود. اگر فضا به اندازه کافی در اختیار دارید و در منزل خود به سر می‌برید به سادگی می‌توانید این قبیل تخت خواب‌ها را که به صورت دیواری روند نصب آن دنبال می‌شود را مد نظر قرار دهید. بهره گیری از شلف‌های دیواری و سایر پارامتر‌ها روی این تخت خواب سبب می‌شود بدون اینکه فضایی در اتاق خواب شما اشغال شود روند دیزاین منزلتان دنبال شود. هم راستا با تخت خواب می‌توانید آباژور و سایر مصنوعات چوبی لوکس دیگر را با یک تم رنگی سفارش دهید تا ایده پردازی شما متمایز‌تر از هر زمان دیگری به تصویر کشیده شود. تخت‌های دیواری را می‌توانید به صورت تاشو نیز طراحی کنید. به این صورت که در زمان ورود مهمان به سادگی جمع و روی دیوار شبیه یک کمد دکوری شیک به تصویر کشیده می‌شود و در زمان استراحت شما نقش یک تخت خواب زیبا را ایفا می‌کند. با یک تیر دو نشان را بزنید و با استفاده از مصنوعات چوبی ایده ال‌ترین‌ها را مهمان خانه خود کنید.

شیک ترین تخت خواب های دونفره

کلام آخر پیرامون تخت خواب دو نفره و سرویس خواب
تازه عروس‌ها و خانم‌های خوش سلیقه عموماً ترجیح می‌دهند وسایل اتاق خوابشان به صورت ست تهیه شود. تخت خواب‌های چوبی، اسپرت، مدرن، دیواری و ده‌ها پارامتر دیگر برای این انتخاب در پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید متناسب با فضایی که در اتاق خواب در اختیار دارید یکی از این تخت خواب‌ها را مد نظر قرار دهید. برفرض اگر اتاق خواب خانه ویلایی شما بسیار بزرگ است ما به شما توصیه می‌کنیم از سرویس خواب چوبی کلاسیک و یا سلطنتی که ارتفاع بلند تری نسبت به سایر مصنوعات چوبی دارد بهره بگیرید. در قدم بعد توصیه ما به شما برای خانه‌های آپارتمانی بهره گیری از مصنوعات چوبی اسپرت است. این وسایل بسیار کارآمد و کم جا هستند و بدون اینکه نظم دکوراسیون داخلی منزل شما را بر هم زنند سبب می‌شوند ایده پردازی شما متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر کشیده شود. برفرض از فضای زیر تخت خواب درست شبیه یک کمد می‌توانید برای جایگذاری وسایل استفاده کنید. این امر را می‌توانید برای کتاب و سایر وسایل دکوری خود نیز متناسب با شکل طراحی تخت خواب خود دنبال کنید. در قدم آخر می‌توانیم به تخت‌های مدرن دیواری اشاره داشته باشیم که خود باز به دو دسته مجزا دسته بندی می‌شوند. تخت خواب‌های مدرن علاوه بر اسپرت بودن از سبک‌های متفاوت با شکل‌های هندسی متمایزی در راستای زیبا سازی بهره گرفته اند. تخت‌های دیواری نیز روند نصب آن‌ها به صورت دیواری همراه با سایر پارامتر‌ها دنبال می‌شود. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی تخت خواب‌های دو نفره مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال‌ترین‌ها مهمان اتاق خواب شما شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر