بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
ریزش نگران‌کننده سهم این سیمان‌ساز؛

رشد نرخ های "ساوه" و ادامه عملکرد مطلوب

باید منتظر ماند و دید صف فروش تشکیل شده در این سهم تازه وارد به فرابورس در چه قیمتی جمع خواهد شد و آیا پس از آن آیا مجددا شاهد کاهش قیمت‌های این سهم خواهیم بود و یا خیر.
کد خبر : ۲۲۸۲۹۰

رشد نرخ های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از اعلام سود جذاب ۱.۱۱۵ ریالی به ازای هر سهم از شرکت سیمان ساوه در عملکرد ۳ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و البته ریزش نگران کننده قیمت سهام این شرکت در دو ماه اخیر آنهم پس از ثبت قیمت‌های بیش از ۱۵۶.۰۰۰ ریالی، گزارش عملکرد شهریور ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش در مقایسه با ماه گذشته است.

شرکت سیمان ساوه که در شهریور ماه موفق به فروش در حدود ۱۷۹.۳۶۸ هزار تنی انواع سیمان شده و به نظر می‌رسد که سیر صعودی افزایش نرخ‌های فروش این شرکت از جمله با اهمیت‌ترین موارد مربوط به گزارش منتشر شده این شرکت باشد.

رشد نرخ های

لازم به ذکر است جمع کل مبالغ محصولات فروخته شده شرکت در ۶ ماهه نخست سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۹ در حدود ۳.۲۱۷ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با ۱.۷۷۵ میلیارد ریال محقق شده ۶ ماهه نخست سال قبل عملکردی مطلوب به نظر می‌رسد.

حال باید منتظر ماند و دید صف فروش تشکیل شده در این سهم تازه وارد به فرابورس در چه قیمتی جمع خواهد شد و آیا پس از آن آیا مجددا شاهد کاهش قیمت‌های این سهم خواهیم بود و یا خیر؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کیسه‌های این سیمان‌ساز کاهش وزن درآمدی داشت؛

کاهش ۷درصدی درآمد "ساوه"/ رشد فروش در تمامی ماه‌ها

۱۵۳درصد افزایش درآمد در کیسه‌های این سیمان‌ساز دیده شد؛

افزایش فروش ۳۳درصدی "ساوه"/ سبزی ۲۶درصدی برای سهامداران در ماه

سهامداران در انتظار جمع شدن صف‌های فروش؛

ادامه تثبیت نرخ‌های سیمان تولیدی "ساوه"

ارسال نظر