بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
سرمایه‌گذاری‌ها در «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» متمرکز شد؛

افزایش ۲۹ درصدی سرمایه‌گذاری "ونفت"

بیشترین میزان سرمایه گذاری در شهریور ماه سال جاری با مجموعه های «خدمات فنی مهندسی» و «سایر فعالیت‌های خدماتی» بوده است
کد خبر : ۲۲۸۲۹۴

 

ونفت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت "ونفت" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، مجموع سرمایه‌گذاری‌های پایان دوره خود را در بخش‌های «پذیرفته شده در بورس» و «خارج از بورس» مبلغی بالغ بر ۲.۳۷۶.۰۰۶ میلیون ریال برآورد کرده که بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را «خدمات فنی مهندسی» و «سایر فعالیت‌های خدماتی» شاهد هستیم.

"ونفت" در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۲۹درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین به نسبت ماه گذشته نیز یک درصد رشد را مشاهده کرده است.

ونفت

بر پایه این گزارش، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت بهای تمام شده سرمایه‌گذاری «پذیرفته شده در بورس» خود را در پایان شهریور ماه مبلغی بالغ بر ۱.۰۷۲.۸۲۸ میلیون ریال به ثبت رسانده که بیشترین سهم را در این بخش «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» به خود اختصاص داده‌اند.

بخش سرمایه‌گذاری «پذیرفته شده در بورس» به نسبت سال گذشته ۱۰۳درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. "ونفت" بهای تمام شده سرمایه گذاری «خارج از بورس» خود را که مربوط به شهریور ماه است را مبلغ ۱.۳۰۳.۱۷۸ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه کرده است.

ونفت

بر پایه این گزارش نگاهی خواهیم داشت به روند سرمایه‌گذاری ۶ماهه ابتدایی سال جاری در بخش «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» که در حوزه پذیرفته شده در بورس قرار دارد، "ونفت" در شهریورماه به بهای تمام شده ۳۹۹.۸۳۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

این شرکت سرمایه‌گذاری توانسته در ۶ماهه ابتدایی امسال روند مثبت و رو به رشدی را برای خود به ثبت برساند و از ابتدای سال جاری روند صعودی خود را حفظ کرده است.

ونفت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر