بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
رشد ۷۰ درصدی درآمد شش ماهه ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته در شرکت همکاران سیستم رقم خورد.
کد خبر : ۲۲۸۵۸۵

جهش درآمدی و عملکرد درخشان


به گزارش بورس‌نیوز، سیستم در گزارش ۶ماهه سال ۹۹ از جهش درآمدی نسبت به دوره مشابه سال قبل، کسب ۱.۰۲۵ میلیارد ریال درآمد و رشد ۷۰ درصدی آن خبر داد. این شرکت هم‌چنین در شهریور ماه امسال ۲۸۴ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۲برابری داشته است.
 
ظرفیت‌های همکاران سیستم و توانایی بالای پاسخ‌گویی نرم‌افزاری شرکت در کنار توسعه‌ی تعداد مشتریان توانسته است رشد قابل‌توجهی را در درآمد حاصل از فروش شرکت ایجاد کند. رشدی که با توجه پتانسیل‌های موجود در بازار انتظار می‌رود در آینده هم ادامه داشته باشد. دراین بین، رشد فروش نرم‌افزار سپیدار که ویژه‌ی شرکت‌های کوچک است، روند روبه‌رشدی را تجربه می‌کند.
 
گفتنی است درآمد‌های تکرارپذیر بخش مهمی از درآمد‌های شرکت‌های نرم‌افزاری هست. این درآمدها، از محل همکاری مداوم با مشتریان قدیمی و افزایش تعدادی مشتریان جدید ایجاد می‌شوند و حجم بالایی از درآمد شرکت‌ها را تشکیل می‌دهند. در همکاران سیستم، افزون‌بر درآمد پشتیبانی که جزء درآمد‌های تکرارپذیر است؛ حق اشتراک نرم‌افزار از محل فروش محصولات بربستر رایانش ابری نیز به این درآمد‌ها اضافه شده است. افزایش ۳.۵ برابری این بخش از درآمد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، رشد پایدار شرکت در سال جاری و سال‌های آینده را نوید می‌دهد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر