بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
صادرات محصولات پاکسان به دومین کشور در قاره آفریقا کلید خورد.
کد خبر : ۲۲۸۶۲۲

به گزارش بورس نیوز، در راستای کشف بازار‌های جدید و افزایش صادرات محصولات پاکسان، اولین محموله محصولات صنعتی به یکی از کشور‌های آفریقایی صادر شد.

حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: با رایزنی‌های واحد بازاریابی خارجی شرکت پاکسان موفق شدیم تا اولین محموله از محصولات صنعتی تولید این شرکت را به یکی دیگر از کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

وی این اقدام را گام بزرگی برای گشودن راه‌های صادرات به دیگر کشور‌های آفریقایی معرفی نمود و افزود: محصولات صنعتی پاکسان به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارند از محصولات مهم این مجموعه محسوب می‌شوند و این اقدام می‌تواند زمینه صادرات دیگر محصولات شرکت پاکسان به این کشور را فراهم کند.

مدیرعامل پاکسان این کشور آفریقایی را بازار جدیدی معرفی کرد و یادآورشد: با افزوده شدن این کشور به مقصد صادراتی پاکسان، واحد بازاریابی خارجی این مجموعه موفق شد شمار کشور‌های دریافت کننده محصولات پاکسان را به ۱۶ کشور برساند.

بقایی حضور در بازار‌های جدید را فرصت مناسبی برای معرفی شرکت پاکسان دانست و خاطرنشان کرد: امید داریم که حجم مبادلاتمان با این کشور و دیگر کشور‌ها افزایش یافته و بتوانیم حضور طولانی مدت برند‌های پاکسان را در قاره آفریقا داشته باشیم.

وی در پایان به برنامه‌های مدون و استراتژی‌های پیشروی پاکسان اشاره کرد و افزود: خبر‌های خوبی در راه است و در روز‌های آتی نیز در حوزه صادرات اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد که بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
انتظار برای افزایش مجدد نرخ محصولات در آبان ماه؛

رشد بیش از ۲۰ درصدی نرخ محصولات پودری پاکسان

انتظار برای افزایش مجدد نرخ محصولات در آبان ماه؛

رشد بیش از ۲۰ درصدی نرخ محصولات پودری پاکسان

ارسال نظر