بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
"اسلب" بیشترین نقش را در این فولادسازی داشت؛

درآمدهای "هرمز" در ۶ ماهه ۵۸درصد صعودی شد

یشترین سهم در کسب درآمد، از فروش محصول «اسلب» بوده ضمن آنکه در دوران کرونایی و تعطیلی بسیاری از بنگاه‌های تولیدی، این فولادساز توانسته با افزایش درآمدها، سهامداران را نسبت به آینده خوش‌بین نگاه دارد.
کد خبر : ۲۲۸۸۴۷

۲۱۲ درصد افزایش درآمد به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب "هرمز" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال ۹۹، میزان درآمد حاصل شده از فروش داخلی خود را مبلغی به ارزش ۱۳.۱۷۵.۲۰۹ میلیون ریال به ثبت رسانده که بیشترین سهم در این درآمد کسب شده از فروش محصول «اسلب» بوده است.

این شرکت در مقایسه با ماه گذشته خود به میزان ۱۰۰ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت رسانده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۲۱۲ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده است.

۲۱۲ درصد افزایش درآمد به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

طبق این گزارش، میزان درآمد شرکت فولاد هرمزگان جنوب در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری به میزان ۴۲.۸۵۰.۲۵۱ میلیون ریال گزارش شده که این درآمد در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته به میزان ۵۸ درصد افزایش را به همراه داشته که بیشترین میزان تولید را در این ۶ ماه محصول «اسلب» داشته و این محصول همینطور بیشترین میزان فروش را بر عهده گرفته که روند فروش این محصول را در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نظاره خواهیم کرد که این محصول در مقایسه با ماه گذشته خود ۶۴ درصد افزایش میزان فروش را داشته است.

۲۱۲ درصد افزایش درآمد به نسبت دوره مشابه در سال گذشته


بر پایه این گزارش، همانطور که در متن فوق ذکر شده بیشترین میزان تولید را محصول «اسلب» در اختیار خود دارد و به همین منظر نگاهی خواهیم داشت به میزان تولید محصول در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری این محصول و مقایسه آن با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته و همچنین این محصول در شهریور ماه سال ۹۹ در مقایسه با ماه گذشته به میزان ۱۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

۲۱۲ درصد افزایش درآمد به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

اشتراک گذاری :
ارسال نظر