بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
مدیرعامل شرکت بیمه دانا در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۲ قرارداد بزرگ به "دانا" رسید

قرارداد رانندگان کامیون ارزش ۲۵۰ میلیارد تومانی دارد و پیش از این در صنعت بیمه نبوده است.
کد خبر : ۲۲۹۰۴۵

۲ قرارداد بزرگ به

به گزارش بورس نیوز ریزش های بورس تهران ویروسی بود که گریبانگیر تمام سهم های بازار شد‌. سهم شرکت بیمه دانا هم در یک ماه اخیر اکثرا قرمز بوده و افت تقریبا ۲۲ درصدی داشته است. این شرکت اخیرا یک افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی از محل آورده نقدی هم داشته است.

ابراهیم کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: شرکت بیمه دانا در ۶ ماهه اول امسال رشد ۴۷ درصدی در فروش داشته است. همچنین قرارداد بیمه رانندگان کامیون در سراسر کشور با حجم ۱ میلیون نفری منعقد شده است. این قرارداد ارزش ۲۵۰ میلیارد تومانی دارد و پیش از این در صنعت بیمه نبوده و توسط بیمه آتی سازان انجام می شده است. حالا با توجه به قدمت بیمه دانا در بخش بیمه های درمان، بیمه رانندگان کامیون وارد صنعت بیمه شده و علاوه بر آثار مثبتی که این قرارداد روی سودآوری شرکت بیمه دانا دارد، موجب افزایش شاخص نفوذ بیمه کشور هم خواهد شد.

وی افزود: همچنین قراردادی با پیمانکاران نفت هم قراردادی منعقد شده و بیش از ۳۰۰هزار نفر از پیمانکاران نفتی تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفته اند. این قرارداد هم اثر مثبتی بر سودآوری شرکت خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
پس چرا بیمه دانا شش ماه شده درجا که چه عرض کنم.به قعر چاه رسیده
سهامدار حقیقی ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
با سلام نرخ سود زیاد پایه پولی را بالا میبرد موجب افزایش نزخ تورم خواهد شد دلار ویورو را از مبادلات تجاری خذف کنید روبل یا یوان و ولیرترکیه وسوریه ودرهم امارات جایگزین نماییدفقط ذخایر ارزی بانکی سکه وطلا و دلارویورو وپوند باشد