بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
این شرکت غذایی در ۶ ماهه اخیر روند مثبتی را تجربه کرده اما؛ در بازه زمانی کوتاهی روند نزولی را طی کرده، ولی در ماه‌های آتی آن کسری را جبران کرده
کد خبر : ۲۲۹۱۰۰

آمارهای

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خود را از منبع فروش داخلی مبلغی بالغ بر ۳.۶۴۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

با نگاهی به صورت‌های مالی درمی‌یابیم که بیشترین میزان فروش را در درآمد کسب شده این شرکت، «نهاده‌های دامی» با ۵۴.۱۲۰ تن داشته است.

در مقایسه درآمد شهریورماه این شرکت با ماه گذشته می‌توان شاهد افزایش درآمدزایی ۱۴درصدی بود که البته این درآمد نسبت به آغاز سال جاری ۱۲۲درصد رشد را به همراه داشته است.

۱۴درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته

بر پایه این گزارش، همانطور که در متن فوق اشاره شد، "غکورش" بیشترین میزان فروش را بخش «نهاده‌های دامی» در اختیار داشت که فروش آن به نسبت ماه گذشته با تغییرات قابل توجهی به میزان افزایش ۱۱۷درصدی همراه بوده است.

در همین راستا، روند فروش «نهاده‌های داملی» در ۴ ماه اخیر ترسیم شده که نوسان مثبت آن کاملا محسوس بوده البته نباید این نکته از قلم غافل بماند که طی دو ماه نخست سال، این محصول در لیست فروش غایب بود.

۱۴درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته

بر اساس این گزارش، میزان فروش این شرکت غذایی در ۶ ماهه اخیر روند مثبتی را تجربه کرده و تنها در بازه زمانی کوتاهی «مردادماه» روند نزولی را نسبت به ماه گذشته خود طی کرده اما؛ باردیگر نوسان مثبت به آمارهای شهریورماه بازگشت و این شرکت کسری را جبران و روند صعودی را در پیش گرفت.

۱۴درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته

سوالی که پیش می‌آید این است که مانند گذشته می‌تواند روند خود را حفظ کند یا خیر.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر