بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
"شیر" صدرنشین میزان فروش در شهریور ماه؛

۳۹ درصد افزایش درآمد "غالبر" نسبت به ماه گذشته

بخش عمده ای از تولیدات "غالبر" را در شهریور ماه محصول «خامه» در بر گرفته است.
کد خبر : ۲۲۹۲۲۴

۳۹ درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر "غالبر" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، درآمد‌های خود را در این ماه از «فروش‌های داخلی» و «فروش صادراتی» معرفی کرده که میزان درآمد حاصل شده در این ماه مبلغی بالغ بر ۱۳۲.۸۴۸ میلیون ریال احتساب شده که بیشترین سهم از این درآمد را بخش فروش داخلی را از آن خود کرده و همچنین بیشترین نرخ فروش را در «فروش داخلی» بخش «خامه» داشته است.


میزان درآمد شرکت "غالبر" در شهریورماه سال جاری نسبت به ماه گذشته حدوداً ۳۹درصد رشد داشته و در مقایسه با سال گذشته ۵۲درصد افزایش درآمد را پشت سر گذاشته است.

شرکت لبنیات کالبر در دوره ۶ ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد حاصل شده خود را مبلغی بالغ بر ۵۳۹.۸۵۵ میلیون ریال گزارش کرده که در قیاس با دوره مشابه سال گذشته افزایشی ۱۰ درصدی را به دنبال داشته است.

39درصد رشد افزایش درآمد


بر پایه این گزارش، "غالبر" بیشترین میزان فروش را در شهریور ماه محصول «شیر» با میزان ۳۹۷.۱۸۹ کیلوگرم در اختیار داشته و رتبه بعدی را محصول «پنیر» به مقدار ۱۸۰.۲۴۲ کیلوگرم از آن خود کرده است همچنین شیر فروش رفته در این ماه در مقایسه با ماه گذشته ۳۴ درصد افزایش را تجربه کرده است. 

نمودار روند فروش محصولات شیر و پنیر؛

39درصد رشد افزایش درآمد

طبق این گزارش، میزان تولید "غالبر" در شهریور ماه به میزان ۹۷۸.۳۲۴ کیلوگرم بوده که بخش عمده‌ای از این تولید را محصول «خامه» در برگرفته است.

مجموع تولیدات این شرکت لبنیاتی در شهریور ماه نسبت به ماه گذشته ۲ درصد رشد داشته است.

نمودار روند میزان تولید ۶ ماهه ابتدایی سال جاری؛

39درصد رشد افزایش درآمد


همانطور که نمودار بالا مشاهده می‌کنید این شرکت لبنیاتی پس از گذشت روند نزولی در فصل بهار، سیر صعودی خود را با آغاز تابستان شروع کرده و پیش بینی می‌شود که شرکت لبنیاتی کالبر این روند صعودی را ادامه دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر