بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
"وبشهر" در نیم نخست سال گذشته تا مردادماه، سرمایه‌گذاری‌ را در بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» نداشته و این روند از مرداد ماه سال ۹۸ شروع شده که تا کنون ادامه داشته است.
کد خبر : ۲۲۹۴۵۷

رشد اندک سرمایه‌گذاری‌های ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت توسعه صنایع بهشهر در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه سال جاری، میزان جمع سرمایه گذاری در شهریورماه متشکل از بخش‌های "پذیرفته شده در بورس" و "خارج از بورس" به بهای تمام شده ۱۳.۸۵۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

بر همین اساس، بیشترین میزان از این سرمایه‌گذاری‌ها را بخش "پذیرفته شده در بورس" به بهای تمام شده ۸.۸۰۸میلیارد ریال تشکیل داده و شرکت "وبشهر" در شهریورماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایشی ۹درصدی را به ثبت رسانده و نسبت به ماه گذشته خود رشد ۴ درصدی را به همراه داشته است.

رشد 9درصدی

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه صنایع بهشهر در شهریور ماه بیشترین سرمایه‌گذاری را در بخش "پذیرفته شده در بورس" با بهای تمام شده ۸.۸۰۸.۸۵۱ میلیون ریال در اختیار داشته و در این ماه بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در این بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» با ۳.۴۰۹.۷۱۱ میلیون ریال به نام خود ثبت کرده و همچنین رتبه بعدی را بخش «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» از آن خود کرده است.

نگاهی به نمودار سرمایه‌گذاری دو پرچمدار سرمایه‌گذاری در نیمه نخست سال جاری

رشد 9درصدی

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت در نیم نخست سال گذشته تا مردادماه، سرمایه‌گذاری‌ را در بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» نداشته و این روند از مرداد ماه سال ۹۸ شروع شده که تا کنون ادامه داشته است.

رشد 9درصدی


طبق نمودار بالا که مشاهده می‌کنید، شرکت "وبشهر" در نیمه نخست سال جاری توانسته در بخش سرمایه گذاری در «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» روند ثابتی را طی کند و نسبت به سال گذشته رشد قابل قبولی را به ثبت برساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر