بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
همه متخصصین مشهد در یک جا؛

فن باز؛ سروصدای یک استارتاپ در مشهد

اخیرا استارتاپی با اسم فن باز در شهر مشهد راه اندازی شده که از همه متخصصین و افراد حرفه ای در هر صنعتی جذب کرده و آماده پاسخگویی به جعمیت بزرگ مشهد است.
کد خبر : ۲۳۰۳۸۹

به گزارش بورس نیوز؛ فن باز در شهر مشهد 7 روز هفته آماده ارائه خدمت رسانی است و شما در هر لحظه می توانید با بهترین متخصصین معتبر و تایید شده در ارتباط باشید.

شرکت زینو راد یا به اختصار فن باز، با هدف ارائه خدمات رفاهی و فنی در بستر اینترنت به شکلی که همه بتوانند به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشند، شروع به فعالیت کرد. در فن باز، خدمت گیرنده با سیری از متخصصین حرفه ای روبه رو هستید که هر مشکلی را در کمترین زمان ممکن حل می کنند. فن باز در راستای حمایت از حقوق مشتریان به شکلی عمل می کند که مشتری بتواند قبل از هر چیزی به طور کامل با متخصص و میزان مهارت او از طریق بررسی رزومه فرد آشنا شود و سپس اقدام به استفاده از خدمات فن باز کند.

فن باز دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

فن باز ارائه کننده تمام خدمات رفاهی در شهر مشهد است که متخصصین با مهارت بالا را گرد هم آورده است تا خدمت گیرنده بتواند در کمترین زمان ممکن مشکل خود را به دست بهترین متخصصین بسپارد. برای راحتی کار خدمت گیرنده و امکان استفاده از فن باز به هر شکل و در هر پلتفرمی، فن باز گسترش یافته و در قالب وب سایت و برنامه فن باز ارائه می شود تا خدمت گیرنده بتواند با توجه به شرایط خود از هر کدام استفاده کند.

چرا باید به سراغ فن باز برویم؟

قبل از هر چیزی به این فکر کنید که اگر در یک روز تعطیل به مشکل بر بخورید یا به یک خدمت خاص احتیاج داشته باشید، از کجا باید متخصص مورد اطمینان پیدا کنید؟ کار سخت شد، مسلما پیدا کردن یک فرد که واقعا متخصص باشد کار سختی است و گیر کردن در یک مشکل غیرقابل پیش بینی باعث می شود که هزینه های بسیار زیادی صرف شود تا شاید این مشکل حل شود و در خیلی موارد با توجه به این که فرد واقعا متخصص نیست، مشکل خدمت گیرنده حل نخواهد شد و فقط هزینه زیادی پرداخت از جیب مشتری خرج می شود. ولی فن باز به این شکل عمل نمی کند.

فن باز چه خدماتی ارائه می دهد؟

فن باز ارائه دهنده تمام خدمات فنی و رفاهی است که هر روز نیز در حال گسترش است. ببه بیان دیگر فن باز هر گونه خدمات فنی را که یک شهر به آن احتیاج داشته باشد ارائه می دهد و در این راستا از بهترین متخصصین موجود در شهر مشهد استفاده می کند. مهم ترین خدمات فن باز عبارتند از نظافتی، الکترونیکی، ساختمانی، تاسیساتی، مکانیکی، آهنگری، آموزشی، درودگری، سلامتی، نقاشی ساختمان، تعمیرات ماشین، نصب و ساخت توری پنجره، سمپاشی و از بین بردن جانوران موزی، لوله کشی و تعمیر انواع لوله، نصب سرویس و تعمیر موتور خانه، نصب کانال کولر.

مزایای استفاده از فن باز چیست؟

در توضیح کامل مزایای فن باز باید به چند نکته کلیدی اشاره کرد که می تواند تمام خواسته خدمت گیرنده از یک سرویس کار باشد. به هر حال زمانی که یک مشتری به خدمت نیاز پیدا می کند باید با کمترین هزینه و زمان این خدمت در دسترس او باشد که یکی از مهم ترین مزایای فن باز همین موضوع است. در ادامه به طور کامل با مزایای فن باز آشنا می شوید.

خدمات رسانی 24 ساعته در 7 روز هفته
استفاده از بهترین متخصصین معتبر و تایید شده
نظم و انضباط کاری متخصصین
عدم دریافت هیچ گونه هزینه و امتیاز اضافی بابت هرگونه خدمت
ارائه فاکتور هزینه بابت تمام خدمات ارائه شده
تست سلامت و تحویل به مشتری
امکان بررسی میزان مهارت متخصص با بررسی نظرات سایر مشتریان
امکان امتیاز دهی به مشتری برای آگاه سازی سایرین از نحوه خدمت رسانی متخصص
امکان هر گونه تغییر در خدمات مورد نیاز
متخصصین فن باز چه کسانی هستند؟

افرادی که در فن باز مشغول کار هستند، جزو بهترین متخصصین در حوزه مربوطه هستند و این را مشتریان فن باز تایید می کنند. متخصصین فن باز از طریق مصاحبه و بررسی سوابق انتخاب می شوند و در مسیر همکاری، آن ها موظف به پیروی از منشور اخلاق و مشتری مدار هستند. به علاوه از نظرات مشتریان جهت بررسی دوباره متخصصین استفاده می شود تا هیچ جایی برای اشتباه در انتخاب متخصصین وجود نداشته باشد.

نحوه ثبت سفارش در فن باز

ثبت سفارش در فن باز ساده است و می توان از طریق وب سایت یا آپ فن باز اقدام کنید. ثبت سفارش در فن بدین شکل است که در ابتدا باید نوع خدمت مورد نظر مشتری انتخاب شود و سوالاتی که از خدمت گیرنده برای درک بهتر مشکل مربوطه پرسیده می شود به درستی پاسخ داده شود. در نهایت با منتظر تماس کارشناسان فن باز جهت تکمیل اطلاعات مورد نیاز و هماهنگی های لازم بود. فرآیند ثبت سفارش در فن باز نهایتا 3 دقیقه طول می کشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر