بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
رشد قابل قبول «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» ثبت شد؛

افزایش ۱۱۶ درصدی درآمد شرکت "رتاپ"

شرکت "رتاپ" در مهرماه سال جاری بیشترین میزان درآمد شناسایی شده را از بخش «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» با ۱.۲۰۵.۳۶۶میلیون ریال گزارش کرده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۰۵

اافزایش درآمد شناسایی شده

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان درگزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود در مهرماه را مبلغی بالغ بر ۱.۸۶۹.۱۳۱ میلیون ریال گزارش کرده که این درآمد شناسایی شده از بخش‌های «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه»، «اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب» و «کارمزد دریافتی از دارندگان و آبونمان کارت اعتباری» تشکیل شده است.

درآمد شناسایی شده شرکت "رتاپ" در مهرماه افزایش کمرنگ ۲درصدی را در مقایسه با شهریورماه داشته اما؛ درآمد حاصل شده این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۰۳درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شرکت "رتاپ" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری، ۱۱.۸۲۰.۶۷۷ میلیون ریال درآمد را شناسایی کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۱۱۶درصدی مواجه بوده است.

اافزایش درآمد شناسایی شده

بر پایه این گزارش، شرکت "رتاپ" در مهرماه سال جاری بیشترین میزان درآمد شناسایی شده را از بخش «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» با ۱.۲۰۵.۳۶۶ میلیون ریال گزارش کرده است.

نمودار روند خدمات/فروش بخش «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» از ابتدای سال مالی تاکنون

اافزایش درآمد شناسایی شده

اشتراک گذاری :
ارسال نظر