بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
"وتوسم"سرمایه گذاری ۱۸.۶۷۳ میلیارد ریالی در مهرماه ثبت کرد؛

رشد ۱۴۴ درصدی سرمایه‌گذاری "وتوسم"

در صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های «پذیرفته شده در بورس» شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، بیشترین میزان سرمایه گذاری در شرکت‌های «سرمایه گذاری غدیر» با بهای تمام شده ۲.۰۴۸ میلیارد ریال، «بانک ملت» با بهای تمام شده ۱.۵۲۳ میلیارد ریال و شرکت «پتروشیمی پارس» با ۱.۰۶۲ میلیارد ریال بوده که عمده‌ترین آن‌ها را تشکیل می‌دهند.
کد خبر : ۲۳۱۴۵۹

رشد ۱۴۴ درصدی سرمایه گذاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع سرمایه گذاری‌های خود را در مهر ماه برابر با ۱۸.۶۷۳ میلیارد ریال گزارش کرده که این سرمایه گذاری متشکل از بخش‌های «پذیرفته شده در بورس» با بهای تمام شده ۱۷.۵۶۸ میلیارد ریال و بخش «خارج از بورس» با بهای تمام شده ۱.۱۰۴ میلیارد ریال بوده است.

مجموع سرمایه گذاری شرکت "وتوسم" در مهر ماه (نسبت به دوره مشابه سال گذشته)، ۱۴۴ درصد افزایش سرمایه گذاری را به ثبت رسانده، بخش «پذیرفته شده در بورس» نیز رشد ۱۶۶ درصدی را ارائه کرده و همچنین بخش «خارج از بورس» افزایش ۴ درصدی را در مهرماه سال ۹۸ گزارش کرده است.

رشد ۱۴۴ درصدی سرمایه گذاری


بر پایه این گزارش، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در مهرماه سال جاری، بیشترین میزان سرمایه گذاری را در بخش «پذیرفته شده در بورس»، «محصولات شیمیایی» با بهای تمام شده ۳.۹۲۱ میلیارد ریال، «شرکت‌های چند رسانه‌ای صنعتی» با بهای تمام شده ۳.۵۳۸ میلیارد ریال و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با بهای تمام شده ۲.۳۹۰ میلیارد ریال گزارش کرده است.

نمودار عملکرد "وتوسم"  از ابتدای فروردین تاکنونرشد ۱۴۴ درصدی سرمایه گذاری

بر پایه این گزارش، در صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های «پذیرفته شده در بورس» شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، بیشترین میزان سرمایه گذاری در شرکت‌های «سرمایه گذاری غدیر» با بهای تمام شده ۲.۰۴۸ میلیارد ریال، «بانک ملت» با بهای تمام شده ۱.۵۲۳ میلیارد ریال و شرکت «پتروشیمی پارس» با ۱.۰۶۲ میلیارد ریال بوده که عمده‌ترین آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سلطان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
وتوسم بدون نوسان زیاد وهیجان درحال رشد است. به نظر سهم اصلاح شده وباp/eمناسب وepsجالبی دارد.