بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
بازدهی ۱۳.۵ درصدی این صندوق در هفته گذشته بررسی شد؛

کسب بازدهی ۲۸۰ درصدی صندوق " آوای سهام کیان" در یک سال

صندوق سرمایه گذاری آوای سهام کیان در پایان روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه و با توجه به بازدهی ۱۳.۵ درصدی آن در یک هفته گذشته به ارزش ۴ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریالی رسیده است.
کد خبر : ۲۳۱۴۸۹

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه گذاری آوای سهام کیان در پایان روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه و با توجه به بازدهی ۱۳.۵ درصدی آن در یک هفته گذشته به ارزش ۴ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریالی رسیده است.

در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی ماه، سه ماه و سال گذشته ارائه شده است.

بازدهی هفتگی صندوق با توجه به رشد مثبت بازار در یک هفته گذشته معادل ۱۳.۵ درصد بوده است که جزو بهترین عملکرد‌ها در هفته قبل بوده است. بازدهی سالیانه آن نیز به بیش از ۲۸۰ درصد رسیده است.

کسب بازدهی ۲۸۰ درصدی صندوق

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت آن شامل ۹۷.۲ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۲.۸ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.
در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق ارائه شده است. تقریبا تمامی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در بخش سهام و حق تقدم این صندوق در ۵ صنعت زیر صورت گرفته است.

کسب بازدهی ۲۸۰ درصدی صندوق

 

همچنین در جدول زیر سهام اصلی سرمایه گذاری شده توسط این صندوق ارائه شده است. با توجه به اینکه این اطلاعات از آخرین صورت وضعیت پرتفوی صندوق که مربوط به پایان مهر ماه می‌باشد استخراج شده، به طور قطع شاهد برخی تغییرات در سرمایه گذاری‌های صندوق هستیم.

کسب بازدهی ۲۸۰ درصدی صندوق

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام؛

بازگشت مجدد بازدهی صندوق‌های سهامی به بیش از ۳۰۰ درصد

عملکرد صندوق کارگزاری بورسیران بررسی شد؛

صندوق مشترک دماسنج و بازدهی ۱۴.۱ درصدی در هفته گذشته

نگاهی به عملکرد یکی از صندوق‌های ضعیف بازارسرمایه؛

سقوط بازدهی سالیانه "صندوق سهم آشنا" به ۲۲۶درصد

ارسال نظر