بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

خوش‌بینی بازار به خرید سهام

کارشناس بازارسرمایه گفت: بررسی‌ها حاکی از خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت و تقویت صندوق‌های سهامی در هفته آخر آبان است که نشان می‌دهند بازار در حال خوشبین‌تر شدن به خرید سهام است.
کد خبر : ۲۳۱۵۴۵

خوشبینی بازار به خرید سهام

احسان رضاپور در گفت‌وگو با بورس نیوز با بیان اینکه هنوز اظهارنظر درباره پایان دوره ریزش بازار زود است، اظهار کرد: فاکتور‌ها و سیگنال‌های خوبی در حال ارسال به بازار است و از روند معاملات، حجم و ارزش معاملات قابل مشاهده است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: ارزش معاملات خرد بازار روزانه به صورت مستمر بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان در حال تثبیت است، کل معاملات نیز به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسیده و در کنار آن عرضه‌ها با تقاضای خوبی همراه است بنابراین به وضعیت بازار می‌توان خوشبین بود.

مدیرعامل بتیکو گفت: از اوایل آبان ماه شاهد بودیم خروج نقدینگی از بازار در حال کاهش بود به طوری که در هفته پایانی آبان ماه نه تنها خروج نداشت بلکه شاهد ورود نقدینگی به بازار هم بودیم.

رضاپور خاطرنشان کرد: بررسی‌ها حاکی از خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت و تقویت صندوق‌های سهامی در هفته آخر آبان است که نشان می‌دهند بازار در حال خوش‌بین‌تر شدن به خرید سهام است و این موضوع نشان می‌دهد باید نسبت به گذشته کمتر نگرانی داشته باشیم.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: عدد‌هایی که بازار در هفته‌های گذشته در محدوده شاخص یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی به عنوان کف ثبت کرد می توان با خیال و اطمینان بیشتری معتقد باشیم بازار این محدوده را به عنوان کف قبول کرده و احتمال شکستن آن کم است.

وی با بیان اینکه رشد بازار طی روز‌های اخیر منجر به رشد شارپی منجر نخواهد شد، بیان کرد: بسیاری از افراد از بورس متضرر شدن و اعتماد زیادی از سرمایه گذاران به کلیت بازار خدشه دار شده به همین دلیل با احتیاط بیشتری وارد معاملات می‌شوند و همین موضوع موجب می‌شود بازار رشد شارپی گذشته را نداشته باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت؛

جذب ۲۰ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال منابع مالی جدید

مدیرعامل شرکت سبدگردان آسال در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سرگردان میان بیم و امید ...

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

خروج ابرهای ریسک‌زا از آسمان بورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تا دزد هست بازار سرمایه رشد نمیکند